حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اختلافات تجاری فعالان اقتصادی باید در اتاق بازرگانی رفع شود
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۱۷
    شناسه : 2064
    بازدید 1667
    4
    رییس مرکز داوری اتاق بازرگانی هرمزگان : رییس مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: بر این اعتقاد هستیم که اختلافات تجاری و مسائل حقوقی فعالان اقتصادی باید درون اتاق و توسط مرکز داوری اتاق بازرگانی هرمزگان حل و فصل شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رییس مرکز داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: بر این اعتقاد هستیم که اختلافات تجاری و مسائل حقوقی فعالان اقتصادی باید درون اتاق و توسط مرکز داوری اتاق بازرگانی هرمزگان حل و فصل شود. به گزارش خبرنگار دریا، مرتضی کناری زاده در جلسه ای با حضور معاونت شورای حل اختلاف دادگستری کل استان هرمزگان با بیان اینکه مرکز داوری از ظرفیت بسیار خوبی از حیث قوانین و مقررات ، آئین نامه و با در اختیار داشتن داوران مجرب برخوردار می باشد، اظهار داشت: انتظار می رود در راستای قانون اصلاح پاره ای از قوانین دادگستری شرایطی فراهم شود که کلیه اختلافات تجاری و فعالین اقتصادی به مرکز داوری اتاق بازرگانی ارجاع شود.

    وی افزود: بر اساس این مقرره قانونی محاکم می توانند از ظرفیت داوری مرکز داوری و کارشناسی اتاق بازرگانی جهت رسیدگی به اختلافات تجاری استفاده نمایند. در ادامه این نشست مظفر حمزه ای معاونت شورای حل اختلاف دادگستری کل هرمزگان افزود: مرکز داوری اتاق بازرگانی با توجه به پشتوانه قانونی و سازمانی بودن آن ظرفیت بسیار خوبی جهت میانجیگری و داوری و حل و فصل اختلافات تجاری در استان است. وی افزود: از این ظرفیت باید برای کاهش آمار ورودی پرونده به دادگستری و حل و فصل آن به روش غیر قضایی استفاده شود و قطعا قوه قضائیه از هرگونه اقدامی که در راستای حل و فصل اختلافات به روش غیر قضایی و با کیفیت باشد و اختلافات مردم حل و فصل گردد، استقبال می نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.