حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوایی دیجیتال بسیج هرمزگان برگزار شد
    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
    شناسه : 5188
    بازدید 1724
    38
    دریانیوز//آیین اختتامیه مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوایی دیجیتال بسیج استان هرمزگان در حسینه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار و از تیم‌های برتر تجلیل شد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریا
    پ
    پ

    آیین اختتامیه مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوایی دیجیتال بسیج استان هرمزگان در حسینه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار و از تیم‌های برتر تجلیل شد.

    دریانیوز// این مراسم با حضور سرهنگ پاسدارحسن صنعتکاران معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین بزرگر، سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه هرمزگان و تیم های شرکت کننده حاضر در این رویداد برگزار شد.

    در آیین اختتامیه این مراسم سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و جنگ ما با دشمن در حال حاضر در این عرصه است.

    وی در ادامه افزود: همانطور که مقام معظم رهبری رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند: «اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است»، بیانگر این است که ما باید در این حوزه خود را تقویت و مسلح کنیم تا دشمن را جنگ‌ نرم هم شکست دهیم و اگر در این رابطه کم کاری کنیم دشمن از همین ناحیه به کشور و نظام ضربه خواهد زد.

    معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه دشمن دلسوز ملت و نظام ما نیست، خاطر نشان کرد: دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور است و در حال حاضر هم در فضای مجازی به دنبال آن است و این را می‌طلبد که ما باید در عرصه حکمرانی دیجیتال خودمان را قوی کنیم.

    سرهنگ پاسدار صنعتکاران، بیان کرد: مردم در این خصوص نقش اساسی و کلیدی دارند و در این زمینه با هم افزایی، توانمند سازی و مردم پایه کردن این موضوع می‌توان کارهای خوب و ارزشمندی را تولید کرد.

    در ادامه این مراسم نیز سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع)، گفت: از دو سال پیش تاکنون این سازمان با مجموعه فضای مجازی بسیج استان هرمزگان در کنار هم قرار گرفتند و توانستیم در این زمینه گام‌های ارزشمندی برداریم.

    وی در ادامه افزود: صنایع استان که از امکانات و پیشتیبانی خوبی برخوردار هستند انتطار می‌رود در کنار ما قرار بگیرند تا شاهد نتایج بهتری در این رابطه باشیم.

    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: باید در زمینه تولیدات فضای مجازی بیشتر و بهتر کار کنیم تا توطئه های دشمن را در این خصوص خنثی کنیم.

    لازم به ذکر است، این رویداد با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و سازمان فضای مجازی بسیج استان و مشارکت اقشار بسیج  از ۲۵ آبان ماه با رمز یا زهرا (س) در بندرعباس برگزار شد.

    در این مرحله، ۱۰ تیم‌ در قالب‌های پنج و سه نفره در سه بخش انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و پویانمایی از ۲۵ الی ۲۷ آبان ماه به صورت ۴۸ ساعته در شهرستان بندرعباس به رقابت پرداختند.

    در پایان هم از تیم‌های برگزیده این رویداد با اهدای جوایز نفیسی تقدیر شد و تیم‌های انتخاب شده به مرحله کشوری رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج که ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.