حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی در ابوموسی
    ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
    شناسه : 5008
    بازدید 1461
    9
    در بازدید استاندار هرمزگان از تاسیسات آب ابوموسی مطرح شد دریانیوز// استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان ابوموسی از روند تولید آب مورد نیاز مردم این شهرستان بازدید کرد .
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان در سفر به شهرستان ابوموسی از روند تولید آب مورد نیاز مردم این شهرستان بازدید کرد .

    مهدی دوستی در این بازدید ضمن بررسی فرایند شیرین سازی آب دریا و تامین آب مردم این شهرستان افزود: با توجه به جمعیت ساکن در این شهرستان لازم است پیش بینی لازم برای تامین نیاز آبی آنها صورت گیرد.به گزارش خبرنگار دریا ؛ در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، در حال حاضر ظرفیت این آب شیرین کن ۲۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز بوده که پیش بینی لازم برای افزایش ظرفیت تولید این واحد در دستور کاراست.وی ابراز امیدواری کرد، با اقدامات در دستور کار بتوان به ظرفیت مورد نیاز این شهرستان دست یافت. وی در ادامه از احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مخزن با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان طی یکسال آینده احداث خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.