حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • احداث زیرساخت‌ها متناسب با طرح مسکن تدریجی انجام شود
    ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۹
    شناسه : 6219
    بازدید 1240
    10
    استاندار هرمزگان : دریانیوز// استاندار هرمزگان: طی یک ضرب‌العجل ۱۰ روزه، بنیاد مسکن استان و فرمانداری بشاگرد نسبت به تعیین تکلیف این منازل اقدام کنند و برای برخی منازل نیازمند تکمیل نیز بصورت مقطعی، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۲ درصد به مالکین اعطا خواهد شد تا بتوانند در خانه های خود ساکن شوند
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // مهدی دوستی استاندار هرمزگان، در نشست شورای مسکن استان هرمزگان، با اشاره به احداث ۳۴۴ واحد مسکونی در شهر سردشت بشاگرد که به دلیل عدم تکمیل بنا خالی سکنه هستند، اظهارداشت: طی یک ضرب‌العجل ۱۰ روزه، بنیاد مسکن استان و فرمانداری بشاگرد نسبت به تعیین تکلیف این منازل اقدام کنند و برای برخی منازل نیازمند تکمیل نیز بصورت مقطعی، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۲ درصد به مالکین اعطا خواهد شد تا بتوانند در خانه های خود ساکن شوند .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ مهندس دوستی، با اشاره به درآمد بالای سازمان بنادر و دریانوردی و گمرکات در شهرستان بندرلنگه، بیان کرد:این دستگاه ها در شهرستان بندرلنگه با جانمایی که فرمانداری مشخص می کند،برای ساخت دو مدرسه اقدام کنند.

    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، طی بررسی عملکرد شهرستان‌ها در برگزاری فرآیند قرعه‌کشی قطعات جهت واگذاری به متقاضیان، با ابراز نارضایتی از پیشرفت در این طرح، عنوان‌کرد: لازم است در فرآیند اجرایی قرعه‌کشی تسریع شود و فرمانداران مردم را برای استفاده از این ظرفیت قانونی ترغیب کنند.

    وی با اشاره به آماده شدن نقشه‌های اجرای طرح مسکن تدریجی، عنوان‌کرد: لازم است احداث زیرساخت‌های موردنیاز این طرح متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پیش‌رود تا در زمان بهره‌برداری منازل، زیرساخت‌های لازم آماده باشد.

    مهندس دوستی دستور داد: اداره کل راه و شهرسازی آخرین آمار و نقشه‌های احداث مسکن را در اختیار شرکت‌های آب‌و فاضلاب، برق‌منطقه‌ای، توزیع برق و گاز قرار دهد تا برآوردها و برنامه‌ریزی‌های دقیق برای احداث زیرساخت‌ها در نظر گرفته شود.

    استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم سنجش مستمر عملکرد شهرستان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهارداشت: در بحث تشکیل پرونده فیزیکی متقاضیان، شهرستان‌های بشاگرد و سیریک عملکرد خوبی نسبت به تراکم جمعیتی داشته‌اند. مهندس دوستی، افزود: طی سالیان گذشته افرادی تحت عناوین مختلف، بخشی از زمین‌های بیت‌المال را تصاحب کرده‌اند که لازم است فرمانداران نسبت به رفع تصرف از اراضی دولتی اقدام و حقوق بیت‌المال را احیا کنند .

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.