حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • احتمال شیوع بیماری کووید در مناطق زلزله‌زده وجود دارد
    ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۱۴
    شناسه : 2708
    بازدید 1637
    6
    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان : سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: با توجه به آغاز هفته تامین اجتماعی و در قالب پویش تامین اجتماعی همدل، اکیپ‌های درمانی به مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان اعزام شده‌اند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: با توجه به آغاز هفته تامین اجتماعی و در قالب پویش تامین اجتماعی همدل، اکیپ‌های درمانی به مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان اعزام شده‌اند. به گزارش خبرنگار دریا ؛ دکتر غلامعباس مومنی با تبریک دهه امامت و ولایت افزود: طی دو روز گذشته که تیم‌های درمانی در این منطقه حضور داشته‌اند بیش از ۲۴۰ نفر مورد معاینه و ویزیت قرار گرفته‌اند که در بین آن ها افراد گرمازده و دارای بیماری‌های آنفولانزا و سرماخوردگی نیز مشاهده شده‌است.

    وی اظهار داشت: در بین افراد مراجعه کننده، تعدادی افراد مشکوک به بیماری کووید نیز مشاهده شده است.مومنی عنوان کرد: احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در بین مردم منطقه وجود دارد و نیاز است که مردم دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت نمایند.مومنی با بیان اینکه در هفته تامین اجتماعی خدمات مختلف مورد نیاز زلزله‌زدگان به آنها ارائه می‌شود عنوان کرد: در این هفته ۱۴ پزشک عمومی، سه پزشک متخصص، سه روانشناس و ۲۸ پرستار به همراه دارو و تجهیزات مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده حضور خواهند یافت و خدمات درمانی مورد نیاز زلزله‌زدگان را به آنها ارائه می‌نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.