حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اجرای پروژه های عمرانی از محل مالیات  بر ارزش افزوده با هدف فرهنگ سازی مالیاتی
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
    شناسه : 3598
    بازدید 1446
    4
    مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان خواستار شد مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان خواستار افزایش اجرای پروژه های عمرانی از محل مالیات بر ارزش افزوده توسط شهرداران و دهیاران با هدف فرهنگ سازی مالیاتی و ارتقا سطح خدمات رسانی به مردم هرمزگان شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان خواستار افزایش اجرای پروژه های عمرانی از محل مالیات بر ارزش افزوده توسط شهرداران و دهیاران با هدف فرهنگ سازی مالیاتی و ارتقا سطح خدمات رسانی به مردم هرمزگان شد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ رضا آخوندزاده در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر رودان، با اشاره به اینکه مالیات یکی از درآمدهای پایدار دولت در تامین بودجه و هزینه های عمومی کشور است، افزود: پرداخت مالیات از مهم ترین عوامل رشد و توسعه کشور محسوب می شود که منجر به رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و عمران و آبادانی بیشتر در کشور می شود.

    آخوند زاده مالیات بر ارزش افزوده را یکی از درآمدهای پاک و پایدار دولت برشمرد و ادامه داد: اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها بایستی در راستای فرهنگ سازی مالیاتی باشد تا مردم استان آثار پرداخت مالیات را لمس کنند.وی خاطرنشان کرد: وقتی افراد جامعه بدانند که رفاه مردم و آبادانی کشور و شهر محل زندگی آنها با پرداخت مالیاتشان ارتباط مستقیمی دارد، با میل و رغبت بیشتری در پرداخت مالیات مشارکت می کنند. مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان افزود: اجرای پروژه های عمرانی در سراسر استان توسط شهرداری ها و دهیاری‌ها و نامگذاری آن به نام ارمغان مالیات تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در پرداخت مالیات دارد که می طلبد شهرداران و دهیاران در این راستا اقدام نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.