حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • اجرای موفق پروژه تعویض انرژی چین ترولی ترانستینر ZPMC2 برای اولین بار توسط متخصصین فنی شرکت سینا در بندر شهید رجایی
    ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
    شناسه : 8219
    بازدید 1438
    11
    دریانیوز// متخصصین فنی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر شهید رجایی طی عملیاتی موفق شدند، پروژه تعویض انرژی چین ترولی ترانستینر ZPMC2 را انجام دهند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// متخصصین فنی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر شهید رجایی طی عملیاتی موفق شدند، پروژه تعویض انرژی چین ترولی ترانستینر ZPMC2 را انجام دهند.

    ️به گفته مهندس عیدی،انرژی چین قسمتی از تجهیزات بندری بوده که بستر مناسب جهت انتقال و محافظت از کابل های متحرک در مسیر حرکت ترولی را فراهم می کند و تمامی سیگنال ها و برق قدرت بین مجموعه ترولی و قسمت های دیگر تجهیز از این مسیر می گذرد و از لحاظ کارکرد و حفظ ایمنی دستگاه اهمیت بالایی دارد. در صورتی که این مجموعه بدرستی کار نکند کابل های قدرت موجود در این قسمت دچار زدگی شده و پتانسیل ایجاد حادثه آتش سوزی در بالاترین نقطه دستگاه را بوجود می آورد. واحد فنی و نگهداری بر اساس پایش های انجام شده و کاتالوگ های دستگاه طبق برنامه زمانبندی، اقدام به تعویض این مجموعه به همراه تمامی کابل های دستگاه ترانستینر zpmc شماره ۲ نموده است، که مراحل انجام این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:
    ۱٫ برنامه ریزی جهت تعویض کامل این مجموعه
    ۲٫ سفارش گذاری و تهیه قطعات لازم
    ۳٫دمونتاژ مجموعه انرژی چین ترولی و کابل ها
    ۴٫مونتاژ و نصب مجموعه انرژی چین ترولی و کابل ها
    ۵٫تست و راه اندازی دستگاه

    ️به گفته عیدی معاون فنی ناحیه جنوب شرق،این پروژه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۱ آغاز گردیده و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ پس از صرف ۵۰۰ نفر ساعت زمان به پایان رسیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.