حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اتوبوس برای جابجایی زائرین اربعین به مرز وجود ندارد
    ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۴۲
    شناسه : 3855
    بازدید 1902
    15
    بلاتکلیفی مردم در ترمینال مسافربری بندرعباس دریا نیوز// علی رغم باز شدن مرزهای زمینی و هوایی به روی مردم، اتوبوسی برای جابجایی زائرین و عاشقان حسینی در ترمینال مسافربری بندرعباس به سمت مرز نیست، گویا نظارتی در این رابطه وجود ندارد یا در خوش بیانه ترین حالت می‌توان گفت بسیار کم است.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//  علی رغم باز شدن مرزهای زمینی و هوایی عراق، اتوبوسی برای جابجایی زائرین و عاشقان حسینی در ترمینال بندرعباس به سمت مرز نیست.

    وقتی که برای تهیه بلیط به مرز جهت شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین علیه السلام به ترمینال مسافربری بندرعباس مراجعه می‌کنید با جملاتی از سوی متصدیان فروش بلیط مبنی بر اینکه بلیط و اتوبوس به‌سوی مرز نداریم، روبرو می شوید.

    اگر تمام ترمینال را زیر و رو کنید بلیطی برای رفتن به مرز نمی‌توان تهیه کرد یا حتی برای آبادان و اهواز هم یافت نمی‌شود؛ گویا اتوبوس‌ها آب شده اند و در زمین فرو رفته اند. در این بین اشخاص یا دلالانی هم هستند با پیشنهاد قیمیت خارج از تعرفه و عرف به زائرین، بلیط فراهم می‌کنند که در این مورد هم دلالی هم بازارش گرم است.

    مشتاقان حسینی در تهیه بلیط در بی تکلیفی محض قرار دارند گویا نظارتی در این رابطه نیست یا در خوش بیانه ترین حالت می‌توان گفت بسیار کم است.

    مشتاقان حسینی در تهیه بلیط در بی تکلیفی محض قرار دارند گویا نظارتی در این رابطه نیست یا در خوش بیانه ترین حالت می‌توان گفت بسیار کم است.زائری در این زمینه به خبرنگار ما، گفت: بنده چند روز است که برای تهیه بلیط به ترمینال مراجعه کرده ام ولی متأسفانه نتوانسته ام بلیطی را تهیه کنیم برخی از شرکت‌های تعاونی پیشنهاد می‌دهند ۵۰ میلیون برای رفت و برگشت دریافت می‌کنیم و بصورت دربستی شما را به مرز می‌رسانیم این زائر با بغضی که در سینه دارد، بیان می‌کند: مگر فروش بلیط به صورت دربستی ممنوع نشده است؟ آیا این اجحاف نیست؟ چرا باید وضع اینطور باشد؟

    این آشفته بازار تهیه بلیط برای رساندن خود به مرز درحالی است که چندر روز دیگر با موج شلوغی برای جابجایی زائرین مواجه می‌شویم ؛اما هنوز در این رابطه سروکار مشخصی نیست.

    جا دارد مسوولان امر جهت تسهیل خدمات سفر به زائرین اربعین حسینی در این زمینه چاره جویی عاجلی داشته باشند  تا مانع از تضییع حقوق بیشترمردم شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.