حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • آمادگی نیروگاه های تولید برق استان در پیک بار تابستان ۱۴۰۱
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۱۸
    شناسه : 1782
    بازدید 1816
    6
    مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان گفت: با اتمام فصل تعمیرات، کلیه نیروگاه های سراسر استان با تمام توان آماده تولید برق پایدار در تابستان هستند.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان گفت: با اتمام فصل تعمیرات، کلیه نیروگاه های سراسر استان با تمام توان آماده تولید برق پایدار در تابستان هستند. رضا مهرانی با اشاره به کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی از سوی این نیروگاه ها پس از پایان فعالیت‌ های تعمیراتی، افزود: برنامه های پیش بینی شده تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و برنامه های بازدید دوره ای واحدهای نیروگاهی سراسر استان که از نیمه دوم شهریور سال گذشته با هدف کسب آمادگی تولید برق برای تابستان ۱۴۰۱ آغاز شده بود، در موعد مقرر به اتمام رسیده است.

    مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان در ادامه با اشاره به نوع فعالیت های انجام شده در طول این فصل از تعمیرات بیان داشت: تعویض کورتیس ثابت و پره های متحرک کورتیس واحد ۲ نیروگاه بندرعباس، تعویض پره های توربین واحد ۳ نیروگاه خلیج فارس، اتمام نصب سیستم مدیا ایسین و انجام بازدیدهای دوره ای از نیروگاه ها از جمله برنامه های تعمیراتی بوده است. ایشان با بیان افزایش ۱۹ درصدی ظرفیت نصب شده و قابل بهره برداری نیروگاه های استان در مقایسه با سال گذشته، افزود: این افزایش ظرفیت به میزان ۳۲۰ مگاوات برای نیروگاه پاسارگاد قشم، ۳۰۷ مگاوات برای نیروگاه کلاس اف هنگام بندرعباس، ۱۰۰ مگاوات برای نیروگاه بندرعباس و ۶۰ مگاوات برای نیروگاه ایسین بندرعباس شامل میشود.

    مهرانی توجه به ظرفیت های داخلی برای تامین نیازمندی‌ های نیروگاه را جزو سیاست های اصلی این شرکت برشمرد و گفت: قیمت قطعات و تجهیزات نیروگاهی با افزایش زیادی همراه بوده، بنابراین تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده از قطعات ساخت داخل، ابزاری برای گذر از شرایط تحریم ها به ویژه در سال های اخیر بوده است.

    از این روی سیاست افزایش بهره وری با استفاده از ظرفیت های داخلی، مورد نظر قرار گرفت که خوشبختانه با حضور نیروهای جوان و مستعد به همراه متخصصان با تجربه در نیروگاه ها توانستیم بخش اعظم نیازهای خود را در داخل تامین نماییم. وی ضمن اعلام اینکه با انجام تعمیرات اساسی، کلیه واحدهای نیروگاهی استان جهت گذر موفق از پیک تابستان سال ۱۴۰۱ در مدار میباشند، از مردم شریف هرمزگان درخواست نمود با مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعات پیک همکاران صنعت برق را در به حداقل رساندن خاموشی ها یاری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.