حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آقای استاندار! از ظرفیت اتوبوس‌های صنایع برای زائرین استفاده کنید
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
    شناسه : 3937
    بازدید 1441
    10
    دریانیوز// با توجه به کمبود ناوگان اتوبوس در بخش برون استانی در هرمزگان و نزدیک بودن اربعین حسینی؛ جا دارد استاندار هرمزگان که فردی دلسوز و پای کار است جهت تقویت و کمک به این ناوگان از ظرفیت اتوبوس‌های صنایع غرب بندرعباس و سایر ارگان ها در جهت مسوولیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای خدمات دهی مناسب حمل و نقلی به زائرین دستوراتی را صادر کند.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با توجه به کمبود ناوگان اتوبوس در بخش برون استانی در هرمزگان و نزدیک بودن اربعین سرور و سالار شهیدان و شرکت عاشقان حسینی درپیاده‌روی عظیم اربعین؛ جا دارد استاندار هرمزگان که فردی دلسوز و پای کار است جهت تقویت و کمک به این ناوگان از ظرفیت اتوبوس‌های صنایع غرب بندرعباس و سایر ارگان ها در جهت مسوولیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای خدمات ددریا نیوزهی مناسب حمل و نقلی به زائرین آن امام همام دستوراتی را صادر کند.

    متأسفانه این روزها زائرین اربعین با مشکلات عدیده‌ای از نبود اتوبوس، حضور دلالان، معطلی های خیلی زیاد و قیمت‌های گزاف و غیره برای رساندن خود به مرز در ترمینال مسافربری بندرعباس دست و پنجه نرم می‌کنند که به عوامل متعددی از اعلام و ابلاغ  نشدن نرخ از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است به شرکت ها و کمبود ناوگان اتوبوس برون استانی… است.

    اگر تعدادی اتوبوس را از درون استان مثلا استفاده از ظرفیت اتوبوس‌های صنایع غرب بندرعباس و کمک از شرکت مسافربری جوان سیر ایثار جهت تقویت ناوگان برون استانی در بازده زمانی (حدود ۷ روزه ) استفاده شود به قطع و یقین مسائل و مشکلات زائرین جهت جابجایی در حد زیادی برطرف می‌شود.

    البته شرکت مسافربری جوان سیر ایثار اعلام کرده که خدمات به زائرین را از پانزدهم شهریورماه آغاز می‌کند در این رابطه باید گفت عاشقان حسینی این روزها با مشکلات زیادی برای تهیه بلیط و اتوبوس مواجه هستند و شاید پانزدهم کمی دیر باشد جا دارد مدیربت آن مجموعه پویا و زحمت کش خدمات دهی به زائرین را از هم اکنون آغاز کند تا بیشتر از این مشتاقان حسینی در این زمینه مشکلی را متحمل نشوند.

    در رابطه با استفاده از ظرفیت اتوبوس‌های صنایع غرب استان در بازده زمانی چند روزه جهت خدمات دهی به زائرین شاید اولین سوالی پیش آید این باشد که مشکلی جهت رفت و آمد پرسنل صنایع پیش نمی آید؟ در جواب باید گفت موضوع پیاده روی اربعین یک‌ نعمت الهی و حرکت عظیم معنوی چند میلیونی است و باید در این راه از تمام ظرفیت استفاده کرد.

    با توجه به اینکه خدمت به زوار امام حسین(ع) یک افتخار است و کمتر از ثواب زیارت کربلا ندارد در این بازده زمانی ۷ روزه صنایع می‌توانند برای جایگزینی اتوبوس از مینی بوس، استفاده از خودرو شخصی و با داشتن روحیه ایثاری که در نیروهای خدوم واحدهای تولیدی وجود دارد با تعامل و همدلی این چند روز را پشت سر بگذارند تا خدمات مطلوبی به مشتاقان حسینی داده شود.

    گفتنی است، بعد از درج یادداشت دیروز نگارنده این مطلب، عباس شرفی مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان امروز از ترمينال مسافربری بندرعباس بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات زائرین اربعین قرار گرفت.

    در پایان، امید است با نظارت بیشتر، تعامل و استفاده از تمام ظرفیت مشکل اتوبوس‌ برای جابجایی زائرین اربعین برطرف شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.