حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آزاد سازی ۳۰۰هکتار از سواحل هرمزگان
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۸
    شناسه : 1777
    بازدید 11003
    6
    رییس کل دادگستری هرمزگان خبر داد رییس کل دادگستری هرمزگان از آزادسازی مساحتی افزون بر ۳۰۰ هکتار برابر با ۶۰ کیلومتر از سواحل استان در کرانه های دریای عمان و خلیج فارس خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز:  رییس کل دادگستری هرمزگان از آزادسازی مساحتی افزون بر ۳۰۰ هکتار برابر با ۶۰ کیلومتر از سواحل استان در کرانه های دریای عمان و خلیج فارس خبر داد. مجتبی قهرمانی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته تمام سواحل در اختیار دولت در استان هرمزگان به صورت کامل آزادسازی شده و مرحله دوم آزادسازی سواحل در اختیار بخش خصوصی نیز آغاز گشته است.وی خاطرنشان کرد: در غرب بندرعباس طول سواحل حدود ۱۲ کیلومتر هست که از این میزان ۶ کیلومتر توسط بخش خصوصی به صورت غیر قانونی تصرف شده بود که به دستور قضایی و با تخریب مستحدثات غیرمجاز آزادسازی شده است.

    رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: در هفته سوم اردیبهشت ماه امسال نخستین رفع تصرف بخش خصوصی در ساحل غربی بندرعباس با بازگشایی پنج معبر دسترسی به دریا برای مردم پس از ۳۰ سال در حدفاصل بنادر شهید باهنر و شهید رجایی انجام شد. قهرمانی بیان داشت: انجام تنها آزادسازی حریم بدون ایجاد محل دسترسی، حقوق عامه را احیاء نمی کرد لذا با تخریب تصرف های غیرمجاز و ایجاد ۵ معبر مناسب به مساحت بیش از ۱۵ هزار متر مربع هم اکنون امکان دسترسی مردم به سواحل و دریا در این محدوده ایجاد شده است.به گزارش ایرنا؛ وی با تاکید بر مشارکت و هم افزایی هم دستگاه ها و مردم در جهت سرعت بخشی بیشتر به روند آزادسازی سواحل، افزود: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی امکان شناسایی و تخریب سریع مستحدثات غیرمجاز در حریم و بستر دریا را فراهم می‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.