حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هفته پنجم لیگ فوتسال میمند کاپ ۲۰۲۲ برگزار شد
    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۲۷
    شناسه : 5172
    بازدید 1393
    6
    هفته پنجم لیگ فوتسال میمند کاپ ۲۰۲۲ منطقه فارغانات استان هرمزگان برگزار شد .
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: هفته پنجم لیگ فوتسال میمند کاپ ۲۰۲۲ منطقه فارغانات استان هرمزگان برگزار شد . به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ شش تیم حاضر در این رقابت‌ها شامل شهید بنیامین میمند، فارغان، مزرعه، کشرودخانه، شاهرود و نظام آباد با هم به رقابت پرداختند. در این هفته تیم فارغان و مزرعه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فارغان توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم مزرعه را از پیش رو بردارد. در این مسابقه میثم محمدی از تیم مزرعه به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد. در دیگر مسابقه این هفته، تیم شهید بنیامین میمند و تیم کشرودخانه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی دو بر دو رضایت دادند.

    در این مسابقه شهاب داور از تیم شهید بنیامین میمند به عنوان بازیکن برتر انتخاب شد. در دیگر مسابقه این هفته، تیم های شاهرود و نظام آباد با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم شاهرود توانست تیم نظام آباد را با نتیجه ۸ بر ۲ شکست دهد. باقرزاده از تیم شاهرود در این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. داوری این هفته از مسابقات بر عهده اسماعیل حسین پور، عدنان حاجی زاده و مرادپور بود. قابل ذکراست؛ این مسابقات هر هفته در منطقه فارغان برگزار می‌شود. همچنین تا پایان هفته پنجم این مسابقات، تیم فارغان با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های شاهرود، مزرعه، کشرودخانه، شهید بنیامین میمند و نظام‌آباد در رده‌های دوم تا ششم قرار دارند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.