حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3015 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برگزاری رویداد گنج برای حمایت از طرح‌های خلاقانه و اشتغال‌زایی در هرمزگان
    ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۲۱
    شناسه : 4990
    بازدید 1429
    10
    مسئول بسیج سازندگی هرمزگان خبر داد دریانیوز// مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان از برگزاری رویداد گنج با هدف شناسایی و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی گروه‌های جهادی در هرمزگان از امروز (چهارشنبه)خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان از برگزاری رویداد گنج با هدف شناسایی و حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی گروه‌های جهادی در هرمزگان از امروز (چهارشنبه) خبرداد.

    سرهنگ پاسدار یاسین باوقار صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: رویداد گنج به همت بسیج سازندگی و بنیاد علوی در استان هرمزگان امروز برگزتر می‌شود و هدف از برگزاری این رویداد حمایت از گروه‌های جهادی می باشد و قبل از برگزاری رویداد به جامعه هدف اطلاع رسانی شده بود که طرح‌های خلاقانه و اشتغالزای خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم ارائه بدهند.
    وی در ادامه افزود: بیش از دهها طرح از گروه‌های جهادی استان هرمزگان ارسال شده و طرحها توسط مسئولین و دست اندر کاران مربوطه مورد حمایت قرار خواهد گرفت و گروه‌های جهادی که طرح ارائه داده اند در این رویداد حضور دارند و به مدت دو روز این رویداد ادامه دارد.

    مسئول بسیج سازندگی هرمزگان طرح های ارائه شده توسط فعالین جهادی به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم در عرصه های اشتغال‌زایی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی و غیره می باشد.

    سرهنگ باوقار، خاطرنشان کرد: طرحهای ارائه شده توسط مسئولان استانی و داورانی از بسیج سازندگی و بنیاد علوی قضاوت و داوری می‌شود.

    وی تصریح کرد: رویداد گنج بسیار با اهمیت و پربرکت است و ثمره رویداد گنج شناسایی طرحهای مهم و حمایت از گروه‌های جهادی و معرفی آنها است و در شهر ها و روستاها گروه‌های جهادی بسیار فعالی هستند که رویداد گنج زمینه و بستر شناسایی و کشف استعداد درخشان آنها را فراهم آورده تا با شکوفا شدن این استعدادها گرهی از مشکلات مردم باز شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.