دزیانیوز// مدیرکل تأمیناجتماعی هرمزگان از آمادگی کامل تمامی شعب و کارگزاریهای رسمی این سازمان در سراسر استان برای ارائه خدمات دریافت لیست های حق بیمه در روز پنجشنبه ۲۹ آبانماه خبر داد.
عباس اکبری با اعلام این موضوع گفت: با هدف تسهیل در دریافت لیست حق بیمه بیمه شدگان ، تمامی شعب و کارگزاریهای تأمیناجتماعی در سراسر استان در روز یادشده فعال می باشند. وی خاطرنشان کرد که ارسال بهموقع لیست بیمه نقش بسیار مهمی در تسهیل ارائه خدمات، سرعتبخشی به فرآیندهای بیمهای، تأمین بهموقع منابع مالی لازم برای پرداخت حقوق مستمریبگیران و همچنین تضمین استمرار خدمات درمانی و احراز سریع استحقاق درمان بیمهشدگان دارد.
بهگفته مدیرکل تأمیناجتماعی هرمزگان، همکاری کارفرمایان در این زمینه کمک شایانی به ایفای دقیق و بدون وقفه تعهدات قانونی سازمان خواهد کرد.وی همچنین با اشاره به ظرفیت گسترده خدمات غیرحضوری تأمیناجتماعی اظهار داشت: کارفرمایان میتوانند بخش عمده امور بیمهای خود، از جمله ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهند.
اکبری تأکید کرد که استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک، علاوه بر کاهش مراجعات غیرضروری، موجب افزایش سرعت، دقت و سهولت در ارائه خدمات میشود.براساس اعلام سازمان تأمیناجتماعی، خدمات مربوط به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه از طریق سامانههای غیرحضوری این سازمان در تمام ساعات شبانهروز و حتی ایام تعطیل در دسترس بوده و همکاران این سازمان در شعب مختلف آماده ارائه خدمات لازم به مراجعین هستند.






ثبت دیدگاه