دریانیوز// مدیرکل تأمیناجتماعی استان هرمزگان از افزوده شدن پنج خدمت جدید به برنامه کاربردی تلفن همراه «تأمین من» خبر داد.
عباس اکبری در این زمینه گفت: با این بهروزرسانی، مجموع خدمات غیرحضوری ارائهشده در این اپلیکیشن به ۵۹ خدمت افزایش یافته است.
اکبری با اشاره به سیاستهای سازمان تأمیناجتماعی در راستای توسعه خدمات دیجیتال و تسهیل دسترسی بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان به خدمات سازمان اظهار داشت: در نسخه جدید اپلیکیشن “تأمین من”، پنج خدمت شامل مشاهده جواب آزمایش، اعلام حادثه، پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی، دریافت گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی و نمایش علت عدم استحقاق درمان در بخش نسخه الکترونیک اضافه شده است.
اکبری افزود: هدف از این اقدامات، کاهش مراجعات حضوری به شعب، صرفهجویی در وقت و هزینه مخاطبان و افزایش رضایتمندی کاربران از خدمات سازمان است.
مدیرکل تأمیناجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن «تأمین من» به صورت رایگان از طریق فروشگاههای مجازی معتبر نظیر بازار، مایکت و نیز از طریق وبسایت رسمی سازمان تأمیناجتماعی به نشانی https://my.tamin.ir/page/app قابل دریافت و نصب است.
وی تصریح کرد: تمامی بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان میتوانند با نصب این برنامه روی تلفن همراه خود، بدون نیاز به مراجعه حضوری، از مجموعه کامل خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی استفاده کنند.
قابلذکراست؛ در راستای اجرای برنامههای سازمان تأمیناجتماعی در مسیر هوشمندسازی، بسیاری از خدمات این سازمان به صورت غیرحضوری و در بستر سایت سازمان و اپلیکیشن تامینمن در اختیار جامعه هدف قرار میگیرد و این امر موجب کاهش مراجعه به شعب این سازمان شده و خدمات سازمان تأمیناجتماعی در هر زمان و مکان در دسترس عموم قرار دارد.
مدیرکل تأمیناجتماعی هرمزگان اعلام کرد
دریانیوز// مدیرکل تأمیناجتماعی استان هرمزگان از افزوده شدن پنج خدمت جدید به برنامه کاربردی تلفن همراه «تأمین من» خبر داد.
ثبت دیدگاه