حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3012 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گاز رسانی به شرق هرمزگان شتاب می‌گیرد
    ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۴۱
    شناسه : 3046
    بازدید 1367
    3
    نماینده مردم شرق هرمزگان در دیدار با قائم مقام شرکت ملی گاز ایران بر تسریع در گازرسانی به این منطقه تأکید کرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده مردم شرق هرمزگان در دیدار با قائم مقام شرکت ملی گاز ایران بر تسریع در گازرسانی به این منطقه تأکید کرد. حسین رئیسی نماینده مردم شریف شرق هرمزگان در مجلس با شکوهیان قائم مقام شرکت و معاونت توسعه شرکت ملی گاز ایران دیدار کرد. در این دیدار در خصوص تسریع در گاز رسانی به شهرستانهای شرقی استان هرمزگان تاکید شد. نماینده مردم شرق هرمزگان، گاز را یکی از پیشران‌های توسعه در شرق هرمزگان دانست که تسریع در انتقال آن باعث استقرار و توسعه صنایع فولاد، پتروشیمی، نفت، گلخانه ها، مرغداری ها و… در منطقه خواهد شد.

    حسین رئیسی گفت: بایستی همزمان با اجرای خط انتقال عملیات اجرایی شبکه شهری و بستر لازم برای جایگاه های CNG نیز فراهم شود.
    شکوهیان نیز ضمن تشکر از نماینده مردم به جهت پیگیری و دغدغه مندی در این زمینه، اعلام کرد: عملیات لوله گذاری ۹۰ کیلومتر از خط ۱۲۰ کیلومتری اصلی انجام شده و فقط در چند نقطه با تعدادی معارض برخورد نموده و در صورت رفع معارضات تا پایان امسال گاز تا بندر کوهستک خواهد رسید.
    وی از نماینده مردم خواست در رفع معارضات همکاری نمایند. به گزارش فارس ؛ نماینده مردم نیز ضمن تماس با استاندار هرمزگان خواستار تشکیل جلسه ای فوری برای رفع موانع پیش رو شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.