حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3024 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید سرپرست منابع طبیعی بندرخمیر  از پروژه‌های آبخیزداری کهورستان
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۵
    شناسه : 2082
    بازدید 1667
    8
    حسن کشت‌گر سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از پروژه‌های آبخیزداری دهستان کهورستان بازدید کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: حسن کشت‌گر سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از پروژه‌های آبخیزداری دهستان کهورستان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر در این زمینه گفت: در سال ۱۴۰۰، شش پروژه آبخیزداری برای دهستان کهورستان با درخواست‌های مردمی از محل اعتبارات ملی تصویب شد.کشت‌گر خاطرنشان کرد: چهار پروژه در این دهستان در دست اقدام است که سه پروژه به اتمام رسیده و پروژه چهارم بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌است.

    وی اظهارداشت: در زمان بارندگی، آب باران به سمت رودخانه‌ای که در روستا قرار دارد وارد می‌شد و سفره‌های زیرزمینی کمتر تغذیه می‌شدند که با اجرای این پروژه‌ها، کمک زیادی به سفره‌های زیرزمینی می‌شود. کشت‌گر عنوان کرد: بخش زیادی از زمین‌های دهستان کهورستان زیر کشت صیفی‌جات قرار دارد که گوجه‌فرنگی خارج از فصل این منطقه نیاز بازار کشور را تامین می‌کند.وی ادامه‌داد: با احداث این سازه‌های آبخیزداری، کمک زیادی به کشاورزان منطقه برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی خواهد شد و چاه‌ها و سفره‌های زیرزمینی تغذیه می‌شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.