دریانیوز// در پاسخ به مطلب درج شده در صفحه یادداشت روزنامه دریا (دریا نیوز) مورخ ششم مرداد ماه ۱۴۰۴ تحت عنوان “اعتماد پستی، نیازمند بازنگری فوری در خدمات رسانی” به استحضار می رساند:
“شرکت ملی پست همواره در راستای مشتری مداری و ایفای تعهدات در تلاش بوده تا مطابق نیاز مشتریان، خدمات با کیفیت به هموطنان و مردم عزیز کشورمان ارائه نماید. ولی یکی از چالشهای توزیع مرسولات، عدم حضور گیرندگان در مراجعات اول و دوم پستچیها به نشانی است که موجب برگشت مرسولات به باجههای دریافت و تحویل جهت مراجعه مردم به منظور دریافت مرسولات میشود. از این رو و به منظور جلوگیری از این مشکل و رفاه حال مشتریان، در صورتیکه شماره همراه گیرنده توسط فرستنده به پست ارائه شده باشد، نسبت به اطلاع رسانی زمان حضور پستچی به آدرس گیرنده از طریق پیامک اقدام میشود.
درخصوص مرسولات حاوی کارت خودرو و سند مالکیت خودرو، براساس درخواست طرف قرارداد به دلایل امنیتی، راستی آزمایی و لزوم احراز نشانی گیرنده، شماره تلفن همراه روی پاکت درج نمیگردد.
با این وجود، در صورت مشاهده هرگونه عملکرد نامنطبق پستچیها، مشتریان میتوانند از طریق شماره ۱۹۳ مراتب را اعلام تا به صورت موردی پیگیری شود.”
روابط عمومی اداره کل پست استان هرمزگان
ثبت دیدگاه