حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۴ Monday, 15 September , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 5541 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 165×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۴
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • : ارتقای خدمات و توانمندسازی کارکنان اولویت بانک در هرمزگان است
    ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ - ۶:۵۷
    شناسه : 32661
    بازدید 122
    0
    عضو هیئت مدیره بانک سپه دریانیوز// عضو هیئت مدیره بانک سپه در سفر به استان هرمزگان با تأکید بر توانمندسازی کارکنان و افزایش کیفیت خدمات بانکی، گفت: بانک سپه با استفاده از ظرفیت‌های خود در سطح استان و کشور، تلاش می‌کند نیازهای مشتریان و فعالان اقتصادی را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// عضو هیئت مدیره بانک سپه در سفر به استان هرمزگان با تأکید بر توانمندسازی کارکنان و افزایش کیفیت خدمات بانکی، گفت: بانک سپه با استفاده از ظرفیت‌های خود در سطح استان و کشور، تلاش می‌کند نیازهای مشتریان و فعالان اقتصادی را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.
    مصطفی پرتوافکنان، عضو هیئت مدیره بانک سپه در جریان سفر خود به استان هرمزگان ضمن تبریک میلاد پیامبر مهربانی‌ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با مدیران و کارکنان شعب بانک سپه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
    وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بانکی با کیفیت به مردم استان، اظهار داشت: در نشست‌های برگزار شده با مدیران شعب و فعالان اقتصادی، بر ضرورت توانمندسازی فردی و سازمانی همکاران برای حل مسائل و مشکلات مشتریان و فعالان اقتصادی تأکید شد.
    عضو هیئت مدیره بانک سپه با بیان اینکه ظرفیت‌های بانک در سطح استان و کشور باید به بهترین شکل به کار گرفته شود، افزود: هدف ما این است که خدمات اعتباری در حوزه‌های مختلف از جمله تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و تحصیلات تکمیلی با سرعت و کیفیت بالا ارائه شود و مشکلات احتمالی در این زمینه‌ها برطرف گردد.
    پرتوافکنان همچنین بر اهمیت ایجاد ارتباط موثر و صمیمی با شعب و همکاران در استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: با توجه به همکاری و تعامل خوب بین تیم مدیریتی و شعب بانک، امیدواریم رشد مطلوبی در تمامی حوزه‌های اقتصادی استان حاصل شود و بانک سپه بتواند نقشی مؤثر در توسعه اقتصادی هرمزگان ایفا کند.
    وی در پایان از استقبال و همراهی مدیران و کارکنان شعب بانک سپه در استان قدردانی کرد و تأکید کرد که ارتقای سطح خدمات و پاسخگویی سریع به نیازهای مردم، اولویت اصلی بانک سپه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.