حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۵۷ پروژه صنعتی معدنی‌ هرمزگان در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می‌شود
    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۰۲
    شناسه : 3518
    بازدید 1213
    2
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در هفته دولت ۵۷ پروژه با رقم ۱۷ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ زنی می‌شود.
    ارسال توسط : منبع : تسنیم
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در هفته دولت ۵۷ پروژه با رقم ۱۷ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ زنی می‌شود. خلیل قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان هرمزگان با اشاره به برنامه‌های سازمان صمت استان در هفته دولت اظهار داشت: در مجموعه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در استان و در هفته دولت ۵۷ پروژه با رقم ۱۷ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ زنی می‌شود. وی افزود: برای این طرحها بیش از ۳ هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد، ۱۲ مورد از این طرح‌ها عملیات اجرایی آغاز خواهد شد و ۴۵ طرح نیز به بهره‌برداری می رسد. رئیس سازمان صمت استان هرمزگان گفت: در سال جاری تاکنون ۱۵۳ فقره جواز تاسیس و سرمایه گذاری جدید صادر شده که پیش بینی می شود در این طرحها ۹۹۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود و انتظار می رود برای ۱۳ هزار نفر شغل ایجاد شود.

    وی تصریح کرد: میزان رشد سرمایه گذاری در استان بسیار قابل توجه بوده و به نسبت سال گذشته بیش از ۲۳۹۳ درصد رشد سرمایه گذاری در استان شاهد بودیم در هرمزگان چندین مگا پروژه آغاز خواهد شد که به رشد این استان کمک می کند. قاسمی گفت : در حوزه سرمایه گذاری در سطح کشور هرمزگان توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. وی ادامه داد: در بخش تولید، تولید شمش آهن ۱۲٫۲ درصد رشد یافت، آهن اسفنجی ۲٫۱۷ درصدی، صنایع شیمایی چهار درصد و صنایع معدنی ۲ درصد شاهد رشد بودیم. رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: خوشبختانه کارخانه روی هرمزگان به چرخه تولید برگشت و برای ۲۵۰ نفر شغل ایجاد شد. وی با تاکید اینکه پهنه‌های جدید معدنی در حال مطالعه هستند اظهار داشت: ذخایر معدنی استان بالغ بر ۷۷ میلیون تن افزایش یافته که رشد ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.به گزارش تسنیم ، قاسمی ادامه داد: با رشد ۲۹ درصدی به نسبت سال گذشته ۶۸۷ میلیون دلار صادرات غیرنفتی استان هرمزگان بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.