حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۱۴ کیلومتر شبکه آب محله چاهستانی ها ، نیازمند اصلاح و بازسازی
    ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۵۶
    شناسه : 3955
    بازدید 1337
    8
    مدیرعامل آبفا هرمزگان عنوان کرد دریانیوز // مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همزمان با هفته دولت با حضور در مسجد چهاره معصوم محله چاهستانی های بندرعباس مشکلات مردم این محله را از نزدیک بررسی کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همزمان با هفته دولت با حضور در مسجد چهاره معصوم محله چاهستانی های بندرعباس مشکلات مردم این محله را از نزدیک بررسی کرد.

    عبدالحمید حمزه پور در این دیدار که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، پای درد دل مردم نشست و درخواست های آنها را از نزدیک بررسی کرد.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه حضور میدانی در میان مردم در راستای شنیدن بی واسطه نظرات آنها صورت می گیرد، افزود: آب و فاضلاب هرمزگان به تبعیت از دولت مردمی، حضور در بین مردم و بررسی نظرات آنها را یک اولویت می داند و همواره از آن استقبال می کند.وی تصریح کرد، آبفا حضور در بین مردم را به صرف شنیدن مشکلات اکتفا نکرده و تلاش می کند به آنچه که مردم انتظار دارند عمل کند.حمزه پور در ادامه با اشاره به محله چاهستانی های بندرعباس افزود: با توجه با بافت فرسوده این محله انجام برخی خدمات مشکل است اما آبفا تا جایی که شرایط امکان دهد تلاش می کند خدمات مطلوبی را ارائه دهد.

    به گفته وی، وضعیت معابر این محله امکان اجرای شبکه فاضلاب را از آبفا سلب کرده است و در صورت بازگشایی آن به سرعت طرح احداث شبکه و جمع آوری فاضلاب در این محلات احداث خواهد شد.مدیرعامل آبفا در ادامه با اشاره به درخواست های مردمی در خصوص اصلاح و بازسازی شبکه های آب این محله گفت: علیرغم مشکلات بافت این محله، آبفا تلاش کرده تا زمینه نوسازی شبکه ها در برخی معابر را انجام دهد. حمزه پور همچنین گفت: پیش بینی لازم برای اصلاح و بازسازی شبکه آب برخی معابر این محله شده است و بزودی بخشی از این شبکه ها که در اولویت هستند اصلاح و نوسازی خواهند شد. گفتنی است، بیش از ۱۴ کیلومتر از شبکه آبرسانی محله چاهستانی ها فرسوده است و برای اصلاح و بازسازی آن اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.