حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۱۱خرداد، آغاز ویژه برنامه های دهه کرامت در هرمزگان
    ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۹
    شناسه : 1741
    بازدید 1472
    8
    دبیر ستاد دهه کرامت در هرمزگان گفت: از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه هایی در استان برگزار می‌کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  دبیر ستاد دهه کرامت در هرمزگان گفت: از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) ویژه برنامه هایی در استان برگزار می‌کنند. به گزارش خبرنگار دریا؛ جهانگیری در نشست خبری ستاد مراسمات دهه کرامت و پانزدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان هرمزگان افزود : این ویژه برنامه از ۱۱خرداد مصادف با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تا ۲۲خرداد ماه در ۱۳شهرستان استان و برخی روستاها بمدت ۱۱ روز ویژه برنامه هایی را اجرا خواهند کرد. وی افزود: با آغاز دهه کرامت، جشنواره آسمان هشتم در روستای کردر رضوی میناب در بخش های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی برگزار می شود. وی اظهار داشت: گروه نمایش با محتوای رضوی، با محتوای کودک و نوجوان در مناطق محروم حضور دارند. مدیرکل فرهنگ وارشاد وهرمزگان گفت : این کاروان در کنار پنجشنبه بازار میناب در روز پنجشنبه ۱۲خرداد نیز ویژه برنامه هایی را خواهند داشت.

    جهانگیری افزود : جشنواره ملی ضامن آهو نیز امسال در استان در نیمه دوم سال برگزار می شود. مصطفی رجبیان مسئول پانزدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در استان هرمزگان نیز گفت: امسال نیز در استان میزبان خدام امام رضا علیه السلام هستیم و در راستای توسعه سبک زندگی امام رضا(ع) با حضور روحانیونی که از مشهد مقدس به استان می آیند، ویژه برنامه هایی اجرا می‌شود. رجبیان افزود: شبکه جوانان رضوی در استان متشکل از تشکل های مردم نهاد، برنامه‌های‌مان را اجرا می کنند. وی افزود:جشن های زیر سایه خورشید از ۱۰تا ۲۱ خرداد با حضور سه کاروان از خدام ویژه برنامه هایی را در مناطق شرق، غرب و مرکز وشمال استان اجرا می کنند. وی گفت: پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام را خدام به استان می آورند. رجبیان خاطرنشان کرد: امسال ۲۰۰رویداد در این ایام برگزار می کنند. دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان ها و منازل، حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده های محروم، ایتام، محسنین، ایتام سادات، عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با نخبگان، حضور در مراکز نظامی، صنایع، ندامتگاه ها، حضور در بین کشاورزان، صیادان،مراکز نگهداری سالمندان و…. از جمله برنامه هاست. وی گفت : شعار امسال این جشن های زیر سایه خورشید، «هرچه دارم از تو دارم» است.

    وی گفت: طرح محله های امام رضایی در ۱۶محله بندرعباس اجرا می شود. رجبیان گفت: اولین دوره چاووشی خوانی زیر سایه خورشید با ۳۵برگزیده برگزار کردیم و در ۵خرداد این نفرات برگزار شد و در آخرین روز از برنامه های دهه کرامت تجلیل می شوند. وی گفت:طرح زندگی بر مدار رضوی ویژه دختران در محلات برگزار می شود. رجبیان گفت: ویژه برنامه رحلت امام راحل (ره) کرسی تلاوت قرآن نیز برگزار می شود. وی افزود: ارائه خدمات پزشکی نیز در این ایام به محرومان، برگزاری محفل ادبی، اکران فیلم های بصری با موضوع رضوی در محلات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری جشنواره آواهای رضوی، برپایی آثار خوشنویسی با موضوع رضوی، ویژه برنامه کودک در میناب سیریک و بشاگرد، برگزاری ایستگاه فرهنگی هنری در معابر شلوغ، اجرای گروه سرود ومولودی خوانی، برپایی همایش خانواده های رضوی، برپایی همایش خادمیاران رضوی و… از جمله این برنامه هاست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.