حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۴ بانده کردن  مسیر میناب به جاسک و اتصال به چابهار
    ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۰
    شناسه : 5845
    بازدید 1512
    8
    مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان خبرداد دریانیوز// رشد عملکرد در حوزه های مرتبط به راه و شهرسازی در هرمزگان
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز//  مدیر کل راه وشهرسازی می گوید: رشد عملکرد سالانه بخش های دریایی ریلی، هوایی و جاده استان مشهود و قابل تایید است .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ عباس کمالی با اشاره به تحریم های ظالمانه گفت: در حوزه جاده ای حمل و نقل کالا و تعداد بارنامه هایی که صادر شده ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش را نشان می دهد.

    وی افزود: افزایش ۱۶ درصدی تناژ حمل و نقل، ۹ درصدی حوزه ترانزیت و همچنین حوزه تردد ۱۳ درصد و در تمامی بخش حمل و نقل جاده ای میانگین بالای ۱۰ درصد رشد محقق شده
    است.

    کمالی در آیین تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان و روز راهدار افزود: حوزه ریلی هم بخش مسافری رشد ۷۳ درصدی و بارگیری ۱۴ درصد افزایش را شاهد بوده است.و در بخش هوایی هم تعداد مسافر ۱۴ درصد و میزان بار افزایش حدود ۳ درصد با تلاش کارکنان حوزه ریلی و هوایی محقق شده است .

    وی افزود : با توجه به توسعه سواحل مکران که مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب و ریاست جمهوری است توسعه و رشد شتابانی صورت گرفته و چهار تا پنج سال آینده توسعه ملموسی خواهد داشت لذا دستیابی به سند توسعه حمل و نقل استان خصوصاً بخش ریلی حائز اهمیت بوده و باید اتصال هرمزگان به سیستان و بلوچستان حتماً برنامه ریزی و اجرایی شود.

    رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در شرق هرمزگان کریدور غرب به شرق در حال اجراست و این پروژه عظیم در غرب استان اجرایی شده اما در شرق استان فقط بهسازی صورت گرفته و باید ۴ بانده کردن محور اجرایی شود.

    کمالی به اجرای پروژه های نفتی در شرق استان اشاره و افزود: به یقین چهارتا پنج سال آینده با تردد های زیاد جاده ای در حوزه شرق و اتصالش به شمال و غرب استان و به تبع آن جاده های کشور افزایش خواهد یافت و حجم حمل و نقل کالا و مسافر رشد خواهد کرد. لذا توجه به ۴ بانده کردن مسیر میناب به جاسک و اتصال به چابهار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    مدیر کل راه و شهرسازی در پایان گفت: بهره مندی ازظرفیت های قانونی نظیر استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ برای تامین منابع مورد نیاز پروژه ها و تسریع در اجرای کار های عمرانی و راه سازی در اجرا به کار گرفته خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.