حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۱۴۵ پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد
    ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۲
    شناسه : 1646
    بازدید 1388
    7
    از ابتدای هفته جاری ؛ معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون در بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی ۱۴۵ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون در بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی ۱۴۵ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال شد. به گزارش خبرنگار دریا؛ عبدالرضا پیروی منش افزود: ارزش پرونده های یادشده سه میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال می‌باشد. وی بیان داشت: بیشترین تخلف واحدهای صنفی در سطح شهر درج نکردن قیمت، ارائه نکردن صدور فاکتور و گرانفروشی بوده است.

    سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: در مانور نظارتی ویژه قیمت کالا و خدمات از ابتدای هفته جاری تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۸۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی توسط بازرسان سازمان صمت، اصناف، اتحادیه ها و بسیج اصناف در سطح استان صورت گرفته است. پیروی منش با بیان اینکه مشکلی در تامین و عرضه کالا نداریم، تصریح کرد: نظارت بر تمام زنجیره تولید و عرضه در استان با تمام توان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.