حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۱۲۴ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
    شناسه : 3635
    بازدید 1637
    10
    مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان: دریانیوز// مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: 124 پروژه در هفته دولت و مهرماه سالجاری در استان به بهره برداری می رسد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: ۱۲۴ پروژه در هفته دولت و مهرماه سالجاری در استان به بهره برداری می رسد.

    سیدفخرالدین هاشمی اظهار کرد: ۱۲۴پروژه فضای آموزشی در قالب ۵۱۵ کلاس درس در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.به گفته وی، ۱۲۴ پروژه فضای آموزشی در قالب مدارس، سالنهای ورزشی و سایر اماکن آموزشی با زیربنای ۵۶ هزار و ۶۶۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد تومان در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

    مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان ادامه داد: اعتبار این پروژه ها از محل منابع ملی، استانی و مشارکت خیرین تامین شده است و بیش از۷۰ درصد این پروژه ها بصورت مشارکت خیرین با اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته شده است.وی با بیان اینکه این پروژه ها در نقاط مختلف استان می باشند، خاطرنشان ساخت: بیشترین فضای آموزشی در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در بندرعباس با ۳۴پروژه و میناب ۲۴ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

    این مسئول در ادامه به پروژه های آموزشی شهید عراقی زاده، هنرستان تخت، مدرسه پشته ایسین و مدرسه چهچکور در بندرعباس به عنوان بزرگترین پروژه های فضای آموزشی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مدرسه فرزانگان میناب، دبستان آیت الله مغیری ، کمیساریای عالی پناهندگان و مدرسه روشناس دشتی در پارسیان و شبانه روزی گوان در جاسک از اهم بزرگترین پروژه های فضای آموزشی در استان هرمزگان بوده که در هفته دولت تا مهرماه سالجاری به بهره برداری می رسند.

    هاشمی همچنین با اشاره به نهادینه سازی توجه به آموزش در استان خاطرنشان ساخت: توسعه فیزیکی فضای آموزشی کمک وافری به توسعه آموزش دراستان خواهد کرد.وی در پایان با تاکید بر اینکه توسعه و ایجاد فضای آموزشی ایمن و استاندارد دغدغه اصلی مجموعه نوسازی مدارس می باشد، افزود: در مناطق روستایی اقدامات بسیاری در حوزه احداث و بهسازی مدارس انجام شده و هم اکنون در حال برنامه ریزی بسته ویژه ای برای ساخت و ساز مدارس در شهر بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.