حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گزارش شفاف دستاوردها، سبب ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان می شود
    ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
    شناسه : 3707
    بازدید 1465
    20
    فرماندار در سخنرانی نماز جمعه بندرخمیر دریانیوز// گزارش شفاف و صادقانه دستاوردها، سبب ایجاد اعتماد و تحکیم ارتباط بین مردم و مسئولان می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : امین درساره منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندارخمیر گفت: گزارش شفاف و صادقانه دستاوردها و خدمات دولت به مردم، ضمن ایجاد اعتماد، سبب تحکیم ارتباط بین ملت و مسئولان و ارتقای سطح مشارکت آنان خواهد شد.

    میرهاشم خواستار در سخنرانی پس از خطبه های نماز جمعه بندرخمیر ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، عنوان کرد: دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده از مردم و برای برطرف کردن نیازهای مردم است و دستگاه های اجرایی نیز بر اساس نیازهای جامعه و در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور انجام وظیفه می کنند.وی افزود:بیان دستاوردهای دولت به مردم در واقع بیان دستاوردهای نظام و انقلاب است لذا ما مسئولان نظام خود را ملزم می دانیم با بیان شفاف و صادقانه خدمات و دستاوردهای دولت و نظام را به مردم گزارش دهیم تا آنان نیز در جریان این اقدامات قرار گیرند.

    خواستار ادامه داد: گرچه دشمنان نظام و انقلاب سعی دارند خدمات و دستاوردهای انقلاب و کارگزاران نظام را کوچک جلوه دهند و این رویه را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حداکثر توان در پیش گرفته اند اما مردم ما هوشیار هستند و همواره همراه نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.این مقام مسئول در ادامه به اقدامات زیربنایی دولت مردمی سیزدهم و ایران قوی در شهرستان خمیر اشاره کرد و تصریح کرد: امسال به مناسبت هفته دولت در شهرستان ۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۷ میلیارد تومان در حوزه های مختلف از جمله راه ، مخابرات ، عمران شهری و روستایی ، بهداشت و درمان ، آبخیزداری و منابع طبیعی، ورزش ، آموزش و برق و اشتغالزایی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که این پروژه ها به نسبت سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

    وی همچنین گفت:افتتاح جاده کمربندی بندرخمیر ، بهسازی و روکش آسفالت محور رویدر و احداث راه های روستایی ، افتتاح بخش سی. تی.اسکن بیمارستان نیاپور بندرخمیر ، افتتاح طرح های مخابراتی ، بازارچه ملوانی بندرپل و … گوشه ای از خدمات و اقدامات دولت مردمی در هفته دولت امسال است که تعدادی از آنها روز گذشته با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان در بندرخمیر افتتاح و به بهره برداری رسید.
    وی در ادامه به پروژه سی.تی. اسکن بیمارستان نیاپور بندرخمیر اشاره کرد و عنوان نمود:تا پیش از راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان نیاپور بندرخمیر مردم شهرستان خمیر مجبور بودند جهت استفاده از این خدمت به شهرستان های مجاور سفر کنند که متحمل زحمت و هزینه هایی می شدند که خوشبختانه در هفته دولت امسال این بخش در بندرخمیر راه اندازی شده و این گوشه ای از خدمات دولت انقلابی به مردم شریف شهرستان خمیر است.

    عالی ترین مقام دولت در شهرستان خمیر ادامه داد:یکی دیگر از کارها و اقدامات مهم دولت در شهرستان ، در حوزه راه می باشد.خواستار افزود:پروژه های این بخش در هفته دولت امسال بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان بوده که بالاترین اعتبار را در بین پروژه‌های بخش های مختلف به خود اختصاص داده است.فرماندار خمیر در ادامه یادآور شد: طرح ها و پروژه های دیگری نیز در حوزه زیربنایی و اقتصادی در شهرستان خمیر در حال آماده شدن هستند و ان شاء الله در دهه فجر و پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.وی در عین حال خاطرنشان ساخت: گرچه مشکلاتی در حوزه های مختلف وجود دارد اما امیدواریم با تلاش و پشتکار مسئولین و همراهی همه مردم عزیز این موانع را مرتفع کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.