حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گزارش تحقیق و تفحص  از منطقه آزاد قشم به قوه قضائیه ارجاع شد
    ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
    شناسه : 6174
    بازدید 1284
    11
    با آرای قاطع نمایندگان مجلس ؛ دریانیوز// احمد مرادی : بزودی جزئیات رسیدگی و تخلفات کشف شده در این گزارش را در جمع خبرنگاران هرمزگانی به اطلاع عموم مردم خواهم رساند
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // صبح دیروز ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۵۸ رای موافق و ۱۷ رای مخالف، گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را برای رسیدگی به موارد تخلف کشف شده به قوه قضائیه، ارجاع نمودند .

    طرح تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم از آبان ماه سال ۱۳۹۹ به پیشنهاد احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس، کلید خورد و وی بارها طی این مدت از کارشکنی و اعمال نفوذ در طی نمودن روند قانونی این گزارش گلایه نموده بود.

    احمد مرادی، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار روزنامه دریا، ضمن تشکر از همکاری دیوان محاسبات، سازمان اطلاعات سپاه و رئیس کل دادگستری هرمزگان در تهیه و به سرانجام رسیدن این گزارش گفت: برابر آئین نامه داخلی تا پیش از قرائت گزارش در صحن مجلس و ارجاع آن به قوه قضائیه، برای انتشار جزئیات آن منع قانونی وجود داشت ؛ اما اکنون با تصویب این گزارش، مردم به عنوان اصلی ترین ناظرین مجلس می توانند از کم و کیف و جزئیات آن اطلاع یابند. لذا بزودی جزئیات رسیدگی و تخلفات کشف شده در این گزارش را در جمع خبرنگاران هرمزگانی به اطلاع عموم مردم خواهم رساند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.