حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گالن ها همچنان از بنزین پر می‌شود
    ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
    شناسه : 2290
    بازدید 11046
    14
    دریانیوز: در استان هرمزگان نظارت‌ها بر پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های سوخت بسیار ضعیف است به نحوی که شاهد هستیم برخی جایگاه‌ها با حداقل ظرفیت اقدام به سوخت‌رسانی می‌کنند و این امر موجب شده که صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری توسط خودروها به وجود آید.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدت زمان زیادی است که اعلام شده‌است ریختن بنزین در گالن در جایگاه های سوخت ممنوع است اما علیرغم ممنوع بودن این موضوع همچنان شاهد هستیم که برخی افرادی که اقدام به فروش سوخت می‌کنند بنزین ها را در گالن ریخته و حمل می‌کنند . در استان هرمزگان نظارت‌ها بر پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های سوخت بسیار ضعیف است به نحوی که شاهد هستیم برخی جایگاه‌ها با حداقل ظرفیت اقدام به سوخت‌رسانی می‌کنند و این امر موجب شده که صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری توسط خودروها به وجود آید.

    در یکی از پمپ بنزین‌های شهر بندرعباس شاهد هستیم نازلی که برای سوخت‌گیری موتورسیکلت‌ها تعبیه شده است به جای اینکه موتورسیکلت‌ها از آن استفاده نمایند ، به افرادی که برای سوخت‌گیری در گالن مراجعه می‌کنند اختصاص یافته‌است و موتورسیکلت‌ها مجبورند در محلی که اختصاص به خودروها دارد، ایستاده و اقدام به زدن بنزین نمایند . در این جایگاه شاهد هستیم دو نازلی که مربوط به اتومبیل‌هاست به موتورسیکلت‌ها اختصاص داده شده و نازلی که برای موتورسیکلت‌هاست به گالن دارها داده شده‌است و این امر باعث شده که خودروهایی که به جایگاه مراجعه می‌کنند مدت زمان بیشتری برای بنزین زدن منتظر بمانند . این در حالی است که بارهای اعلام شده‌است که ریختن بنزین در گالن در جایگاه‌های سوخت ممنوع است و جایگاه داران مجاز به عرضه سوخت در گالن نیستند. اما همچنان شاهد هستیم که این رویه در برخی جایگاه‌های سوخت شهر بندرعباس ادامه دارد.

    این موضوع به دلیل عدم نظارت صحیح توسط شرکت پالایش و پخشفرآورده های نفتی استان بر کار جایگاه‌های سوخت است چرا که اگر نظارت ها به اندازه کافی و به موقع انجام شود شاهد این موضوع نخواهیم بود. همچنین یکی دیگر از موضوعاتی که در جایگاه‌های سوخت مشاهده می‌شود و بارها این موضوع بیان شده ‌است ؛ این است که برخی از نازل ها دارای مشکل بوده و قادر به ارائه خدمات به شهروندان و مراجعه‌کنندگان نیستند به همین دلیل در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری و معطلی رانندگان در این صف‌ها هستیم . اگر جایگاه‌داران نازل‌های خود را به موقع سرویس کرده و همه نازل‌ها فعال باشند، شاهد عرضه سوخت با سرعت بیشتر و کاهش مدت زمان انتظار رانندگان برای سوخت‌گیری در جایگاه‌ها خواهیم بود و این امر می طلبد که مسئولان ذیربط نظارت بیشتری بر فعالیت جایگاه‌ها در استان داشته باشند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.