حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کلنگ احداث پایانه جدید کانتینری به زمین زده شد
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۱۸
    شناسه : 3911
    بازدید 1376
    13
    توسط شرکت نظم آفرینان صنعت سهند؛ دریانیوز: همزمان با هفته دولت با حضور مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مدیرعامل شرکت نظم آفرینان صنعت سهند و جمعی از مدیران شرکت های همکار در این بندر، آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پایانه جدید کانتینری شرکت نظم آفرینان صنعت سهند در اراضی پشتیبانی بندر شهید رجایی برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: همزمان با هفته دولت با حضور مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مدیرعامل شرکت نظم آفرینان صنعت سهند و جمعی از مدیران شرکت های همکار در این بندر، آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پایانه جدید کانتینری شرکت نظم آفرینان صنعت سهند در اراضی پشتیبانی بندر شهید رجایی برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ در ابتدای مراسم «مسعود محمد نبی» مدیرعامل شرکت مشاور این پروژه ضمن اشاره به مشخصات اجرایی طرح، گفت: این پروژه در دو قطعه زمین جمعا به مساحت حدود ۲۴ و نیم هکتار با رویکرد کانتینری طراحی شده است. وی با اشاره به اینکه مدت ساخت این طرح سه سال در نظر گرفته شده است و فاز اول آن هم جهت اجرا آماده به سازمان بنادر و دریانوردی ارائه شده است، افزود: در این مجموعه علاوه بر نگهداری کالاهای کانتینری، سوله ی انبار ۱۲ هزار متر مربعی، سردخانه مدرن با ظرفیت ۵ هزار تن، ساختمان اداری با مساحت ۴۰۰ متر مربع و ساختمان خدمات با مساحت ۳۰۰ متر مربع نیز در نظر گرفته شده است.

    «مهدی قائم مقامی» مدیرعامل هلدینگ TW نیز در ادامه مراسم برای تمام دست اندرکاران این طرح بزرگ آرزوی موفقیت داشت و ابراز امیدواری کرد: با کیفیت مناسب در نظر گرفته شده این پروژه در نهایت نمونه شود و باعث افتخار برای سازمان بنادر و دریانوردی بعنوان کارفرما و شرکت سرمایه گذار باشد.

    * اشتغالزایی ۲۳۰ نفر بصورت مستقیم

    وی از مجموعه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی که با نگاه ویژه حل مشکلات این طرح را در اولویت کاری گذاشتند قدردانی و اضافه کرد: قرار است پس از پایان عملیات اجرایی ۲۳۰ نفر پرسنل مستقیم جذب کار شوند و امید داریم پروژه با حمایت های لازم از سوی کارفرماو همکاران طی زمان مقرر به بهره برداری برسد.

    همچنین در بخش دیگری از این مراسم « نیز محمد رضا پیشرو» عضو هیات مدیره هلدینگ TW ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقارن این طرح به این هفته مبارک، از مساعی و همکاری مدیران و معاونین سازمان بنادر و دریانوردی برای رسیدن قرارداد این طرح به فاز اجرایی صمیمانه تشکر کرد و بیان داشت: پایانه شرکت نظم آفرینان سهند جزو پروژه های زیر بنایی بزرگترین بندر تجاری کشور خواهد بود و با رویکرد مدیریت با تجربه و تیم حرفه ای گروه، منطبق با آخرین استانداردهای روز است.

    * احداث سردخانه نقطه ی عطف دیگری برای هرمزگان و این بندر است

    وی رشد اقتصادی کشور را در سالهای آینده را مستلزم ارتقا طرح های این چنینی دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم پایانه های مذکور در اراضی پشتیبانی این بندر بعنوان نگینی در بندر شهید رجایی درخشان و الگویی برای سایر طرح های کانتینری این مجتمع بندری و ماندگار باشد.«پیشرو» احداث سردخانه منحصر به فرد در این مجموعه را نقطه ی عطف دیگری برای استان هرمزگان و این بندر دانست.

    «محمد حکیمیان» مدیرعامل شرکت نظم آفرینان صنعت سهند نیز در این مراسم از مدیران سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بدلیل زحمات،همراهی و کمک ها، در به سرانجام رسانیدن قرارداد این ترمینال کانتینری و امضای آن تشکر کرد و افزود: در این طرح بزرگ با ظرفیت نگهداری سالیانه ۲۶۴ هزار TEU کانتینر با ماندگاری ۳۰ روز ، بیش از ۵۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام می گیرد.

    وی در ادامه از همکاران مجموعه شرکت نظم آفرینان صنعت سهند و شرکت های همکار در بندر نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد: این پروژه منشا خیر و بکارگیری جوانان استان هرمزگان، پیشرفت بندر شهید رجایی و آبادانی کشور عزیزمان ایران باشد.در پایان مراسم نیز کلنگ آغاز عملیات اجرایی به زمین زده شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.