حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کسی به کسی نیست
    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۹
    شناسه : 3555
    بازدید 1353
    7
    رییس جمهور در جلسات و مراسمات مختلف بر این نکته بسیار تاکید داشتند که بانیان وضع موجود نباید باشند که متاسفانه هنوز هستند؛ هم خود اشخاص وهم تفکرات شان.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رییس جمهور در جلسات و مراسمات مختلف بر این نکته بسیار تاکید داشتند که بانیان وضع موجود نباید باشند که متاسفانه هنوز هستند؛ هم خود اشخاص وهم تفکرات شان. مدیرانی همچنان از دولت قبل بر مسند تکیه زده اند که شرایط را بهبود نداده اند و برخی که سرپرست و… هستند، همچنان همان تفکرات دارند. این مدیریت های سوخته که هدف شان سلب آسایش مردم و عدم موفقیت دولت است، از رافت نظام و رئیس جمهور و سران دولت بنظر می رسد حداکثر بهره برداری و سوء استفاده را برده اند. در استانی مانند هرمزگان شرایط به مراتب بدتر است و هیچ تغییر محسوسی را مردم شاهد نیستند. همچنان این استان در فقر وفلاکت، بیکاری و گرانی و… در رتبه نخست قرار داردو هیچ اقدامی برای رفع مشکلات استان جهت گذر از این رتبه های تحقیرآمیز در استان صورت نگرفته است. غیربومیان همچنان در اولویت استخدام هستند و مردم هیچ نشانی از استخدام بومی ها و در اولویت بودن بومی ها ندیدند.

    چندین هفته به موضوع مهارت آموزی در مراکز دولتی فنی‌و‌حرفه ای پرداختیم که این مراکز و کارگاه ها واگذار شده اند و مردم از آموزش رایگان محروم هستند و نمی توانند آموزش ببینند وبه همین دلیل بیشتر جوانان و مردم استان به سمت مشاغل کاذب رفته اند و جان شان را هم در این راه از دست می دهند. سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در پاسخ به روند واگذاری ها اعلام کرده است که این سیاست را ادامه می دهند و از آن طرف هیچ دستگاه نظارتی و استانداری تاکنون حاضر نشده است از واگذاری ها جلوگیری نموده و گویا همه دست به دست هم داده اند اند تا جوانان از مهارت آموزی و ورود به صنایع و مشاغل مناسب محروم شوند و به سمت مشاغل کاذب و قاچاق بروند که در این بخش از سران قوا انتظار می رود به این حوزه در استان ورود کنند تا از متلاشی شدن و دود وسوخت شدن زندگی مردم استان بدلیل سوء مدیریت ها جلوگیری شود. موضوع دیگر ترک فعل هایی است که منجر به خسارت به مردم می شود و هیچ دستگاهی هم خودش را مسئول نمی داند ودستگاه های نظارتی هم در نظارت های شان کوتاهی می کنند. چند روز پیش گزارش را رسانه ها از جاده حسنلنگی به شمیل منتشر کرده اند که در این جاده پرتردد سه سرعت گیر بزرگ احداث شده است که از کمترین استانداردها بی بهره بوده و حتی شب نما نداشت و به دهها خودرو و راننده بدلیل عدم دید در شب خسارت وارد شد و هیچ مسئولی هم پاسخگو نبود.

    آیا هر مدیر و کارشناسی نمی داند که نصب سرعت گیر بایستی با چه شرایطی باشد؟ حال نیز که به مردم خسارت وارد شد، هیچ کس مسئول نیست. به همین دلیل این روند ادامه دارد ودستگاه های اجرایی بجای اینکه مشکلات مردم را برطرف کنند، حتی بگونه ای عمل می کنند تا خسارت به مردم بیشتر شود وگویا ماموریت برخی دستگاه ها ایجاد مشکل و خسارت به مردم است. در حوزه مسکن نیز دهها گزارش از زوایای مختلف منتشر کردیم که مافیای مسکن چه بلایی را بر سر مردم آورده اند و دلالان، برخی سازندگان مسکن و مشاوران املاک باعث حبابی شدن قیمت مسکن ورهن واجاره شده اند و خون مردم و مستاجران را در شیشه کرده اند و بازهم در این حوزه هیچ اقدامی توسط دیگاه های نظارتی واجرایی صورت نگرفت. در حوزه محلات حاشیه ای و تبدیل کوچه های این محلات به پاتوق معتادان، مواد و مشروب فروشان، اراذل و اوباش و… صده‌ها گزارش و مقاله منتشر کرده ایم و هیچ اتفاقی را ساکنان شاهد نبودند. شورای شهر نیز به دنبال دعواهای سیاسی خود هستند. در بخش دارو و درمان نیز وضعیت بهتری نداریم. در حوزه های دیگر اینگونه است و هیچ برنامه ای منسجم برای رفع مشکلات استان دیده نمی شود و بیشتر شعار درمانی تا اقدام درمانی.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.