حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کارگران پایه‌ های اصلی تولید و اقتصاد کشور
    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۳۳
    شناسه : 7767
    بازدید 1211
    7
    در جشن روز جهانی کارگر عنوان شد دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه امام خمینی(ره) کارگران را عامل آبادی معرفی کرده است، گفت: کارگران یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در حوزه تولید واقتصاد هستند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه امام خمینی(ره) کارگران را عامل آبادی معرفی کرده است، گفت: کارگران یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در حوزه تولید واقتصاد هستند.
    «حسین عباس‌نژاد» در آیین تجلیل از کارگران منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ضمن تبریک یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر اظهار کرد: این روز یادآوری توجه ویژه به خدمات این قشر زحمتکش جامعه و تکریم انسان‌هایی است که قوت بازو، توان، خلاقیت و مهارت آنان در خدمت تولید و آبادانی کشور قرار دارد.

    وی ادامه داد: در شرایطی که با جنگ اقتصادی روبرو هستیم در این جنگ کارگران به عنوان پایه‌های اصلی تولید و اقتصاد کشور نقش اول این مبارزه هستند. مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اشاره به اهمیت نقش فعالان جامعه کارگری بخش حمل و نقل دریایی و بندری گفت: حدود ۶۰ درصد جامعه کارگری در استان هرمزگان در چرخه حمل و نقل دریایی مشغول به کار هستند.
    عباس‌نژاد با اشاره به وجود گستردگی امکانات و تجهیزات دریایی و بندری در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور گفت: حفظ و حراست از امکانات و تجهیزات این بندر نیز مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش است. وی ضمن یادآوری توجه به ایمنی محیط کار و سلامت روان کارگران حوزه دریایی و بندری از سوی مدیران شرکت‌های این بندر، افزود: محیط کار کارگران تمامی بخش‌های این بندر باید ایمن و شاداب باشد.

    شایان ذکر است؛ نیروی کار شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران را حدود ۱۲ هزار نیروی کارگر ماهر، عادی، حوزه دریایی و بندری، پشتیبانی، روزکار و شب‌کار تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف دریایی و بندری مشغول فعالیت هستند. گفتنی است؛ اجرای دل‌انگیز محمود راهبر خواننده بومی هرمزگانی، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری برنامه‌های طنز، موسیقی زنده و مسابقه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.