حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • پيش‌بينی خرید تضمینی  ۶۰ هزار تُن گندم در هرمزگان
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۱۵
    شناسه : 7467
    بازدید 1352
    8
    معاون‌ بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان عنوان کرد دریانیوز// معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان، گفت: با توجه به افزایش سطح زیر کشت گندم در استان، پیش بينی می‌شود امسال ۶۰ هزار تُن گندم از کشاورزان زحمتکش خرید تضمینی شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان، گفت: با توجه به افزایش سطح زیر کشت گندم در استان، پیش بينی می‌شود امسال ۶۰ هزار تُن گندم از کشاورزان زحمتکش خرید تضمینی شود.
    فرشید درستکار در گفت‌وگو باخبرنگار روزنامه دریا با بیان اينکه گندم یکی از کالاهای اساسی و استراتژیک کشور است، اظهار کرد: این اداره کل در راستای تامین امنیت غذایی، حمایت از کشاورزان و حذف دلالان و واسطه‌ها در این چرخه و… خرید تضمینی این محصول را در استان آغاز کرده است.

    وی در ادامه‌ افزود: خرید تضمینی گندم در استان از ۱۵ فروردین ماه سال جاری آغاز و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و با توجه به افزایش سطح زیر کشت گندم در استان پیش بینی می‌شود ۶۰ هزار تُن خریداری شود و بیشترین سطح زیر کشت گندم در منطقه طارم حاجی آباد قرار دارد.

    معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۴۲ هزار تن گندم تضمینی به قیمت هر کیلو گرم ۱۱ هزار و پانصد تومان از کشاورزان خریداری شد.درستکار با بیان اینکه برای خرید تضمینی گندم و کلزا در استان ۱۴ مرکز خرید در شهرستان‌های مختلف ایجاد شده است، بیان کرد: این مراکز در شهرستان‌های پارسیان، میناب، بستک، رودان و حاجی آباد هستند.وی گفت: اگر طبق پيش بينی ها ۶۰ هزار تُن گندم برداشت و خریداری شود نیاز معادل سه ماه هرمزگان به این محصول مهم تامین خواهد شد.

    معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به خرید تضمینی دانه روغنی کلزا اشاره کرد و افزود: برای خرید این محصول دو مرکز در شهرستان‌های رودان و حاجی آباد پیش بینی شده است و آماده خریداری می‌باشند که پس از آن به کارخانه‌های روغن کشی جهت فرآوری حمل می‌شود.درستکار با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰۰ تُن کلزا در استان خریداری شد، گفت: امسال پیش بینی می‌شود هزار تُن برداشت و خریداری شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.