حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • پوشش کامل بیمه سلامت برای دهک‌های یک تا سه در هرمزگان
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۱
    شناسه : 3334
    بازدید 1344
    5
    همه دهک‌های یک تا سه در هرمزگان بصورت کامل تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: همه دهک‌های یک تا سه در هرمزگان بصورت کامل تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار دریا ، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: در کشور بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار و در هرمزگان نیز بیش از ۸۵ هزار نفر از دهک‌های یک تا سه به صورت رایگان زیر پوشش خدمات بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند. علی علیزاده افزود: افرادی که هیچ بیمه پایه‌ای ندارند می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.
    وی گفت: هرچند که به دلیل کاهش هزینه‌ها اولویت، مراجعه به مراکز درمانی دولتی است، اما این بیمه در مراکز خصوصی هم با تعیین پزشک خانواده معتبر است.

    وی گفت: دارندگان بیمه سلامت در مراکز درمانی دولتی و خصوصی ۱۰ درصد از هزینه‌های بستری و ۳۰ درصد از خدمات سرپایی را پرداخت می‌کنند. هرمزگانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری شهروندی بیمه سلامت به نشانی اینترنتی eservices.ihio.gov.ir و یا دفاتر پیشخوان دولت پس از نام نویسی از خدمات این بیمه استفاده کنند.وی افزود: تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۹ هزار نفر در هرمزگان زیرپوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.