حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پروژه‌های عمرانی افتتاحی را با عنوان ارمغان مالیات نامگذاری می‌کنیم
    ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
    شناسه : 4350
    بازدید 1687
    11
    شهردار بندرعباس: دریانیوز// شهردار بندرعباس در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان با قدردانی از حمایت های اداره کل امورمالیاتی هرمزگان که موجب افزایش پرداختی عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان شده است؛ اظهار داشت: این روند باعث افزایش ساخت پروژه های عمرانی و خدمات‌رسانی به شهروندان می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// شهردار بندرعباس در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان با قدردانی از حمایت های اداره کل امورمالیاتی هرمزگان که موجب افزایش پرداختی عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان شده است؛ اظهار داشت: این روند باعث افزایش ساخت پروژه های عمرانی و خدمات‌رسانی به شهروندان می شود.
    مهدی نوبانی افزود: در نیمه دوم سال جاری پروژه های بزرگی که در سطح شهر بندرعباس ساخته خواهد شد، به نام ارمغان مالیات نامگذاری می‌شود تا مردم مطلع باشند که این پروژه ها از محل عوارض و مالیاتی اجرا شده است که خودشان با پرداخت مالیات در ساخت آن نقش داشته‌اند.
    مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: پرداخت مالیات از مهم ترین عوامل رشد و توسعه کشور محسوب شده که منجر به رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و عمران و آبادانی بیشتر در کشور می‌شود.
    رضا آخوندزاده اضافه کرد: بایستی قلب همه ما برای رشد، توسعه و آبادانی استان بتپد و برای رفع مشکلات اقتصادی، رفاه مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان تلاش کنیم و خدمات رسانی به شهروندان را ارتقا بخشیم.
    مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان بر نهادینه شدن فرهنگ مالیاتی در جامعه تاکید کرد و افزود: جهت ترویج فرهنگ مالیاتی به همکاری شهرداری‌ها نیاز می‌باشد که در این زمینه می‌توانند با نامگذاری پروژه‌های عمرانی به نام ارمغان مالیات و شهدای مالیات تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در پرداخت مالیات داشته باشند.


    وی ادامه داد: وقتی افراد جامعه بدانند که رفاه مردم و آبادانی کشور و شهر محل زندگی آنها با پرداخت مالیاتشان ارتباط مستقیمی دارد، با میل و رغبت بیشتری در پرداخت مالیات مشارکت می‌کنند.
    گفتنی است؛ شهردار بندرعباس با اهدای لوح تقدیر از حمایت‌های مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان قدردانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.