حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد تسهیلات به سهامداران عضو صندوق
    ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۳۵
    شناسه : 1715
    بازدید 1643
    10
    مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان عنوان کرد مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان، گفت: ۱۷۷ فقره تسهيلات به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال به سهامداران عضو با سود چهار درصد در بخش‌های آبخیزداری، مرتع، صنایع تبدیلی، جنگل‌کاری، تولید نهال، دامی و زراعت چوپ پرداخت شده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان، گفت: ۱۷۷ فقره تسهيلات به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال به سهامداران عضو با سود چهار درصد در بخش‌های آبخیزداری، مرتع، صنایع تبدیلی، جنگل‌کاری، تولید نهال، دامی و زراعت چوپ پرداخت شده است. حجت دهقانی در گفت‌وگو باخبرنگار روزنامه دریا، اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان در ۲۷ آبان ۱۳۹۶ با عضویت ۱۸ سهامدار با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

    افزایش ۱۰ برابری سرمایه صندوق

    وی در ادامه افزود: این صندوق توانسته از ابتدای تاسیس تا کنون با رشد ۱۰ برابری طی سه مرحله سرمایه خود را از یک میلیارد به ۱۱ میلیارد تومان برساند و در حال حاضر تعداد۶۳ سهامدار را تحت پوشش خود دارد. مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان، بیان کرد: از این میزان سرمایه صندوق ۴۹ درصد متعلق به شرکت مادر تخصصی(دولت) و ۵۱ درصد دیگر متعلق به سهامداران بخش خصوصی است.

    اعطای ۱۷۷ فقره تسهيلات به ارزش ۲۲ میلیارد تومان

    دهقانی در بخش دیگری از سخنان خود به تسهیلات قرض‌الحسنه اعطای این صندوق طی سال‌های ۹۶ تا ۱۴۰۱ به جامعه هدف خود پرداخت و ابراز کرد: مبلغ ۲۲ میلیارد تومان در قالب ۱۷۷ فقره با سود چهار درصد و اخذ ضمانت‌های آسان (چک و سفته) به سهامداران صندوق پرداخت شده است. وی ادامه داد: از ۱۷۷ فقره تسهيلات ارائه شده، تعداد ۱۳۸ فقره تسهيلات قرض‌الحسنه چهار درصد و ۳۹ فقره تسهيلات ضروری ۱۸ درصد در بخش‌های آبخیزداری، مرتع، صنایع تبدیلی، جنگل‌کاری، تولید نهال، دامی و زراعت چوپ پرداخت شده است. مدیرعامل صندوق منابع طبیعی استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: ۵۸ فقره تسهیلات به ارزش ۷۶ میلیارد ۲۵۱ میلیون ریال به شرکت‌های عضو صندوق جهت انجام پروژه‌های دولتی در بخش‌های آبخیزداری و منابع طبیعی جهت تامین نقدینگی پرداخت شده و این صندوق به نوعی حامی دولت است. دهقانی به تشریح مهمترین خدمات و فعالیت‌های اثر بخش این صندوق اشاره کرد و گفت: ایجاد اطمینان و باور در زمینه تامین به موقع نیازهای ضروری مالی، ارائه وثیقه‌ها و تضمین‌های مالی از طریق ضمانت‌های زنجیره ای به
    بهره برداران و رفع دغدغه آنها در مورد، پرداخت سریع و آسان تسهيلات به صورت قرض‌الحسنه به بهره برداران منابع طبیعی و ایجاد هماهنگی و همدلی بین اعضا بهره برداران عضو تشکل‌ها بخشی از این خدمات است.

    توانمند سازی جوامع محلی و اشتغالزایی مهمترین هدف صندوق است

    وی توانمندسازی تشکل‌های منابع طبیعی از طریق ارتقای توان اقتصادی بهره برداران و بکارگیری شیوه‌های احیا و توسعه منابع طبیعی و اعمال مدیریت پایدار عرصه‌ها، تامین مالی به منظور خرید نهاده دامی مورد نیاز با قیمت مناسب به دلیل خرید نقدی احتراز از نسیه خریدن، ظریفت سازی در بخش غیر دولتی به منظور پذیرش مسئولیت تصدی گری و سرمایه گذاری مالی و اعتباری بخش دیگر خدمات این صندوق برشمرد.مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان مهمترین هدف از تشکیل این صندوق را توانمند سازی جوامع محلی و اشتغالزایی افراد عنوان کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.