حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2970 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی
    ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۲
    شناسه : 1594
    بازدید 1712
    9
    رییس بنیاد مسکن خبرداد رییس بنیاد مسکن گفت: با عنایت به نظر مثبت رییس جمهوری با اعطای وام ساخت مسکنِ ۲۰۰ میلیونی به روستاییان، به زودی پرداخت وام با سود ۵ درصدی آغاز خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  رییس بنیاد مسکن گفت: با عنایت به نظر مثبت رییس جمهوری با اعطای وام ساخت مسکنِ ۲۰۰ میلیونی به روستاییان، به زودی پرداخت وام با سود ۵ درصدی آغاز خواهد شد. بانک مرکزی وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را به بانک‌های عامل ابلاغ کرده اما آغاز پرداخت، منوط به صدور ضمانتنامه مابه التفاوت نرخ سود از سوی سازمان برنامه و بودجه است که هنوز انجام نشده است. در همین راستا، «اکبر نیکزاد» در نشست خبری بعد از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بنیاد مسکن و وزارت کشور، درباره آخرین وضعیت پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی ساخت مسکن روستایی گفت: موضوع وام مسکن روستایی دوباره در جلسه شورای عالی مسکن در خدمت رییس جمهوری بررسی شد.

    وی توضیح داد: این موضوع در صورتجلسه شورای عالی مسکن درج شده بود که سازمان برنامه و بودجه نامه مربوط به قبول تعهد مابه التفاوت ۱۳ درصدی نرخ تسهیلات وام روستایی را به بانک مرکزی دهد و پرداخت وام آغاز شود. وی تصریح کرد: محل بحث بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه این است که یارانه وام روستایی عدد سنگینی می‌شود و پرداخت آن تورم زاست. پاسخ بنیاد مسکن نیز این بوده که تعداد کثیری از خانه‌های روستایی نیمه کاره در مرحله فنداسیون مانده است. وی گفت: برای پرداخت وام مسکن روستایی‌ پیگیر هستیم و با توجه به عنایت رییس جمهوری روستاییان منتظر دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن با نرخ سود ۵ درصد باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.