حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پایان پروژه تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی ، نیمه تیرماه
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۶
    شناسه : 2251
    بازدید 1728
    7
    مدیر عامل آبفا در بازدید از پروژه های آبرسانی میناب خبر داد مدير عامل آبفا در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب میناب از تلاش این شرکت برای بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی تا نیمه تیرماه خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدير عامل آبفا در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب میناب از تلاش این شرکت برای بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی تا نیمه تیرماه خبر داد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ عبدالحمید حمزه پور در این بازدید که فرماندار ویژه میناب نیز حضور داشت، با اشاره به پروژه خط انتقال آب از تصفيه خانه سد سرنى به شهر ميناب افزود: بهره برداری از این پروژه علاوه بر اینکه مردم میناب به خواسته دیرینه شان در استفاده از آب سطحی دست خواهند یافت، باعث پایداری آب این شهر خواهد شد.به گفته وی، در اجرای طرح بهره مندی مردم میناب از آب سد سرنی اقداماتی از جمله تجهيز ايستگاه پمپاژ، احداث خط انتقال با لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلیمتر، به طول چهار کیلومتر و همچنين احداث دو باب مخزن ذخيره به حجم ۱۰ هزار مترمكعب اجرا شده است.

    وی اعتبار هزينه شده برای عمليات اجرايى این پروژه ها را بالغ بر ۷۰۰ ميليارد ريال عنوان کرد و افزود: با بهره بردارى از اين پروژه وضعيت تأمين كيفى و كمى آب شرب شهر ميناب و تعدادى از روستاهاى پيرامونی و حاشيه اين شهر بطور قابل توجهى ارتقاء و در پايدارى آب مورد نياز نیز تأثير زيادى خواهد داشت.مدیرعامل آبفا همچنین از وضعيت توزيع آب در روستاهاى بخش مركزى ميناب نيز بازديد کرد. فرماندار ويژه ميناب نیز در این بازدید ضمن ابراز رضايت از سرعت بالا و پيشرفيت فيزيكى طرح تامین آب میناب از تصفیه خانه سد سرنی، ابراز اميدوارى كرد، با بهره بردارى از اين پروژه مهم، مشكل ديرينه كمبود آب میناب مرتفع و باعث ايجاد رضايت مردم شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.