حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • وصول مالیات ها باید شفاف و بر اساس عدالت مالیاتی باشد
    ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۸
    شناسه : 2920
    بازدید 1347
    4
    امام جمعه بندر خمیر: امام جمعه بندر خمیرگفت : وصول مالیات ها باید شفاف و بر اساس عدالت مالیاتی باشد .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: امام جمعه بندر خمیرگفت : وصول مالیات ها باید شفاف و بر اساس عدالت مالیاتی باشد . به گزارش خبرنگار دریا ؛ در آخرین روز از هفته فرهنگ مالیاتی، مدیرکل، معاونین و مسئولین اداره کل امورمالیاتی هرمزگان با حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان بندرخمیردیدار و گفت و گو کردند . در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صالحی اظهار داشت: پرداخت مالیات برای عمران و آبادانی هرکشوری لازم است و لیکن در امر وصول  مالیات ها باید شفافیت و عدالت مالیاتی در نظر گرفته شود.

    امام جمعه شهرستان  بندر خمیر افزود: یکی از مهمترین  جرم ها در هرکشوری فرار مالیاتی می باشد که ادارات مالیاتی باید با وصول مالیات های عادلانه از فرارهای مالیاتی جلوگیری نمایند.  رضاآخوند مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان نیز در این دیدار، گزارشی از مالیات های وصول شده و پرداختی به شهرداریها و دهیاریهای شهرستان بندرخمیر ارائه نمود وگفت: با رویکرد جدید هوشمندسازی نظام مالیاتی که سازمان امور مالیاتی کشور در پیش گرفته است راه هرگونه فرار مالیاتی بسته خواهد شد و با اجرایی شدن سامانه پایانه فروشگاهی و رصد تراکنش های بانکی و اطلاعات سیستمی فعالیت های اقتصادی بصورت شفاف مشخص شده و عدالت مالیاتی اجرا خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.