حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2970 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • وانت های میوه فروش شناسنامه دارمی شوند
    ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۱۲
    شناسه : 5437
    بازدید 1280
    9
    دریانیوز// نشست رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی و مدیریت تخلفات با معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در راستای ساماندهی وانت بارهای حامل میوه در شهر بندرعباس برگزار شد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// نشست رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی و مدیریت تخلفات با معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در راستای ساماندهی وانت بارهای حامل میوه در شهر بندرعباس برگزار شد .

    ‎به گزارش خبرنگار دریا ،عزیز اله کناری در این جلسه با بیان اینکه خدمات رسانی به شهروندان از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: شهرداری در تلاش است تا به کسب و کار معیشت شهروندان کمک نماید و به منظور جلوگیری از بار ترافیکی در معابر اصلی سطح شهر وانت بار های حامل میوه در محل های جانمایی شده هدایت می شوند.

    ‎معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: تمامی وانت های عرضه میوه که به صورت پراکنده در سطح شهر می باشند با همکاری سازمان های مربوطه شهرداری در محل های مورد تایید مستقر می شوند. ‎کناری بیان کرد: هر یک از ماشین های عرضه میوه، بعد از مستقر شدن در محل های جانمایی شده به آنها شناسنامه صادر می شود.

    وی در پایان گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های مربوطه بتوانیم شاهد کاهش بار ترافیکی ایجاد شده در شهر بندرعباس در این زمینه باشیم و خدمات مناسب و بهینه ای به شهروندان ارائه دهیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.