حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هوا ناوهای نداجا مسلح به موشک شده‌اند
    ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
    شناسه : 5398
    بازدید 1538
    27
    فرمانده هوا دریای نداجا: فرمانده هوا دریای نداجا ضمن گرامی داشت هفتم آذرماه سالروز حماسه آفرینی های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی، از رشادت های دوران جنگ تا دستاورد های اخیر هوادریای نداجا خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// فرمانده هوادریای نداجا ضمن گرامی داشت هفتم آذرماه سالروز حماسه آفرینی های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی، از رشادت های دوران جنگ تا دستاورد های اخیر هوادریای نداجا خبر داد.

    دریاداردوم خلبان وکیلی، اظهار کرد:هوادریای نداجا امروز قدرتمندتر  از همیشه در صحنه است و در صدد انجام ماموریت های محوله به نحو احسن می باشد و با تکیه بر دانش، تخصص و استفاده از ظرفیت های صنعت،دانشگاه و مراکز دانش بنیان در تجهیز، بومی سازی و بازسازی تجهیزات قوی تر از دیروز عمل کرده و در حال حرکت رو به جلو در کلیه ابعاد هستیم.

    وی در ادامه افزود: هوا دریای نداجا با بازسازی ناوگان پروازی نیروی راهبردی دریایی و افزایش برد عملیاتی به دنبال آن است که یگان های شناور را در آب های دور دست پشتیبانی کند و هم اکنون نیز در حال افزایش برد پروازی بالگرد ها و بال ثابت ها هستیم و علاوه بر آن، بالگرد های ما نیز مجهز به موشک قائم شده اند.

    فرمانده هوا دریای نداجا با اشاره به رشادت های خلبانان در دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: هوادریای نداجا در دو عملیات شهید صفری و مروارید در انهدام سکوهای نفتی البکر و الامیه طی چندین سورتی و ساعت پروازی نقش کلیدی و اساسی را ایفا کرده است.

    دریادار دوم خلبان وکیلی، خاطرنشان کرد: در همان روزهای نخستین جنگ تحمیلی نیروی دریایی راهبردی توانست نیروی دریایی رژیم بعثی متجاوز کشور عراق را طی عملیات های پی در پی در هم کوبانده و به یک پیروزی مقتدرانه دست یابد، طوری که دیگر نتوانست در طول جنگ تحمیلی و حتی تا امروز حرفی برای گفتن داشته باشد.

    وی در خصوص اقدامات هوا دریا در زمان دفاع مقدس، بیان کرد: هوادریای نداجا با هفت هزار ساعت پروازی با هواناو ها و بالگرد ها و اقدامات حیاتی اعم از حمل مجروحین، خوار و بارها، جابجایی نیروها و همچنین در موقعیت هایی که ترابری زمینی غیر ممکن بود وارد عمل شد، و همواره سعی بر آن داشته است در همه زمینه ها دست بلند نیروی دریایی در انجام ماموریت ها باشد.

    فرمانده هوادریای نداجا از عملیات هایی یاد کرد که در زمان جنگ تحمیلی در آن نقش کلیدی داشته اند از جمله عملیات های« والفجر ۸، شکست حصر آبادان،خیبر و …»»  و اظهار کرد اگر در عملیات شکست حصر آبادان هواناو های نداجا بکار گرفته نمی شدند به نتیجه مطلوب نمی‌رسیدیم.

    دریاداردوم خلبان وکیلی درمورد فتنه های اخیر کشورمان خطاب به جوانان، عنوان کرد: بدون مطالعه و تفکر در زمین دشمن بازی نکنند و آگاه باشند که در سیر پاسداری و حراست از حریم این خاک مقدس و استقلال آن  خون ها ریخته شده و تلاش های بسیار صورت گرفته است به طوری که دشمنان همیشه تلاش کرده اند در ازای گرفتن استقلالِ این خاک عزیز استثمار را به مردم ایران تحمیل کنند در حالی که درایت،بصیرت و همبستگیِ همیشگی مردم، این امر را محقق نکرده است و همچنین تاکید کرد ملت ایران تا زمانی که پشتیبان  ولایت فقیه باشند همچنان در نقطه تعالی باقی خواهند ماند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.