حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2980 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور سه هزار نفری جهادگران
    ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
    شناسه : 5388
    بازدید 1558
    34
    مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد   مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت:همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و جمعیت سه هزار نفری جهادگران در هرمزگان برگزار می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز//  مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت:همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور سه هزار نفری جهادگران و سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در هرمزگان برگزار می شود.

    سرهنگ پاسدار یاسین باوقار با اعلام این خبر، اظهارکرد:در جهت لبیک به منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، رفع محرومیت ها و زدودن غبار بیکاری از چهره جامعه روز شنبه دوازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد اشتغال و با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور، مسئولین، مقامات ارشد استانی و کشوری در محل تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.

    وی درادامه افزود: گروه های جهادی بسیج سازندگی هرمزگان در عرصه های مختلف از جمله: محرومیت زدایی، ساخت و ساز،فرهنگی، اجتماعی، دامپزشکی، کارآفرینی و …در سطح استان فعالیت می کنند که از ظرفیت و همراهی مردم بومی و جوانان نیز استفاده می کنند.

    مسئول بسیج سازندگی سپاه امامسجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه رفع محرومیت و خدمت بدون منت به ولی نعمتان انقلاب از اولویت‌های بسیج سازندگی است، خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در هر عرصه ای که مورد نیاز جامعه است برای خدمت رسانی پیشگام هستند؛ زیرا نام جهادگران با محرومیت زدایی و خدمت بی منت آمیخته شده و امروز می توان با اطمینان جهادگران را سفیران خدمت بدون منت نام نهاد.

    سرهنگ پاسدار باوقار بیان کرد: هر جهادگر باید بتواند یک سفیر باشد؛ سفیر خدمت، سفیر سلامت و در این راستا گوش به فرامین مقام معظم رهبری سپرده و دغدغه های ایشان را در جامعه ارائه کنند.

    وی در پایان سخنان خود، گفت: در حاشیه همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی متشکل از ۲۰ غرفه از توانمندیهای اشتغال استان برپا می شود که ظرفیتهای اشتغال و کار آفرینی بسیج سازندگی استان را در معرض دید عموم قرار می دهد.

    گفتنی است، بیش از سه هزار نفر از اعضای صندوقهای قرض الحسنه اشتغالزا، تسهیلگران، کارآفرینان و تولید کنندگان موفق و تمامی افرادی که در عرصه اشتغال با بسیج سازندگی استان همکاری داشتند شرکت خواهند کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.