حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هرمزگان استان پایلوت پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی
    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۵
    شناسه : 1526
    بازدید 1715
    10
    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان عنوان کرد مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از تحقق گام های عملی این مجموعه جهت تبدیل هرمزگان به عنوان استان پایلوت در زمینه پیاده سازی مدیریت دانش در مجموعه بزرگ سازمان تامین اجتماعی و تحقق شعار سال با الهام از درخت دانشی «حرا» به عنوان یک اکوسیستم مدیریتی در زمینه توسعه منابع انسانی خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از تحقق گام های عملی این مجموعه جهت تبدیل هرمزگان به عنوان استان پایلوت در زمینه پیاده سازی مدیریت دانش در مجموعه بزرگ سازمان تامین اجتماعی و تحقق شعار سال با الهام از درخت دانشی «حرا» به عنوان یک اکوسیستم مدیریتی در زمینه توسعه منابع انسانی خبر داد. به گزارش خبرنگار دریا ، « عباس اکبری» در نخستین همایش تخصصی فرآفرینان مدیریت دانش اظهارداشت: امروزه تعالی سازمان‌ها در گرو اهتمام به توسعه منابع انسانی و دانش کارکنان سازمان هاست؛ دانش و انتقال آن در جوامع توسعه یافته، تولید قدرت و تأثیرگذاری بر سایر جوامع می‌کند، درحالی‌که یک‌زمانی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها دارایی‌های فیزیکی به عنوان ثروت محسوب می‌شد اما امروز دانش نیروی انسانی توانمند و دانشی است که ثروت اصلی یک سازمان محسوب می‌شود.

    وی افزود: خیلی از دانش‌ها و تجارب گرانسنگ در ساختار درون‌سازمانی نهفته است و خیلی‌ها از آن‌ها اطلاعی ندارند؛ بر همین اساس، امروزه در سازمان‌ها به این امر کلیدی نیاز داریم که از نحوه سبک کار و زندگی با الگوی کارمندی به سمت فعالیت‌های دانشی برویم و ظرفیت‌های درون سازمانی را کشف و به کار بگیریم. اکبری بیان‌کرد: دنبال یک حرکت تبلیغاتی- نمایشی، صرفا برای اخذ گواهینامه در زمینه مدیریت دانش نیستیم و بر همین مبنا و در راستای افزایش تعهد سازمانی و انجام یک عملیات مدیریتی دانش بنیان، با همگرایی و همفکری همکاران درون سازمانی و مشاورین متخصص، همایش فرآفرینان مدیریت دانش با برند اختصاصی « فرآمد ۱۴۰۱» را طراحی کردیم و المان گرافیکی و مفهومی آن را از درخت شگفت انگیز حرا الهام گرفته‌ایم که این درخت مانند یک آبشیرین‌کن‌ طبیعی عمل می‌کند و از دل آب شور دریا برای بقا و رشد خود اکوسیستم منحصربفردی ایجاد می‌کند.

    مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان ادامه داد: درخت حرا نماد طبیعت ساحلی و دریایی استان هرمزگان با نام علمی منسوب به دانشمند و حکیم بزرگ ایرانی، «ابوعلی سینا» به عنوان درخت دانشی در نظر گرفته‌ایم؛ چرا که این درخت یک میوه‌ای زنده زا با قدرت تولید نهال شگفت انگیزی دارد که آن میوه از شاخه های درخت به درون آب دریا در پهنه جزر و مدی می‌افتد و همراه با امواج به سایر پهنه‌ها می‌رود و آن‌جا رویش جدیدی را پایه‌گذاری می‌کند. همچنین فرآمد مخفف «فرا» ( با الهام از نظریه دانش بنیان متاورس و فراجهان) و «مد» به عنوان مخفف دو واژه مدیریت دانش و تجلی کننده مد امواج دریا به درون زیستگاه بشر ساحل نشین برگرفته شده است. وی خاطرنشان کرد: قول ما این است که پیاده سازی سیستم مدیریت دانش را به صورت عملی ادامه خواهیم داد تا پایلوت این امر در سازمان تامین اجتماعی کشور باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.