حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هرمزگان ، آماده همکاری در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی وتجاری با بلاروس
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۴۸
    شناسه : 1177
    بازدید 1673
    11
    استاندار هرمزگان در دیدار با سفیر جمهوری بلاروس در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان آمادگی هرگونه همکاری در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و تجاری با جمهوری بلاروس را دارد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان آمادگی هرگونه همکاری در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و تجاری با جمهوری بلاروس را دارد. به گزارش خبرنگار دریا ، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دیدار با دیمیتری کولتسوف سفیر جمهوری بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، نسبت به افزایش همکاری‌ها در زمینه های مختلف اقتصادی اعلام آمادگی کرد. استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن تشریح موقعیت هرمزگان به عنوان یک استان مهم و اقتصادی در ایران، گفت: هرمزگان آمادگی هرگونه همکاری در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و تجاری با جمهوری بلاروس را دارد.

    وی افزود: ما خواهان توسعه روابط در تمامی حوزه‌ها هستیم و تلاش خواهیم کرد سطح روابط اقتصادی و فرهنگی را توسعه دهیم. دیمیتری کولتسوف سفیر جمهوری بلاروس در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، با تاکید بر توسعه مناسبات منطقه‌ای و تجاری، خواستار توسعه همکاری‌های دو کشور در قالب کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی شد و اظهار کرد: توسعه روابط منطقه‌ای و رشد مناسبات تجاری از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است. کولتسوف در خصوص مباحث نشست‌های آتی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس نیز با استاندار هرمزگان گفت‌وگو کرد.در پایان این دیدار استاندار هرمزگان، لوح «نخل زرین» اثر تولیدی یکی از هنرمندان دارای معلولیت هرمزگانی را به سفیر جمهوری بلاروس اهدا کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.