حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هرمزگان؛ میزبان جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی
    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۲۷
    شناسه : 5787
    بازدید 1250
    8
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد گروه خبر // معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:با توجه به آلودگی نفتی ایجاد شده امکان شیرین سازی آب دریا تا دو سه روز آینده وجود ندارد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به میزبانی هرمزگان در شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی، گفت: سه تماشاخانه سیار احداث خواهد شد.
    اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان، با اشاره به اجرای طرح «شهر من ـ شهر نماز» در استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که اخیرا در فضای فرهنگی کشور شاهد بودیم و هجمه‌هایی که به فرهنگ دینی وارد می‌شود بر آن شدیم که کار ویژه‌ای را در این حوزه اجرایی کنیم.
    وی افزود: در این طرح تلاش داریم با این رویکرد که هر مادر یک معلم است، مادران و معلمان را تحت آموزش‌هایی قرار دهیم تا با روش‌های جذب کودکان به نماز با رویکرد هنر و بازی آشنا شوند.
    دبیر شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اجرای طرح «شهر من ـ شهر نماز» در استان هرمزگان آغاز شده و بنا داریم در این طرح ۵۰ هزار نفر را تحت آموزش قرار دهیم اما برنامه آموزشی ما برای سال جاری، آموزش ۵ هزار نفری خواهد بود.
    اسماعیل جهانگیری عنوان کرد: یکی از مطالباتی که وجود دارد بحث نامگذاری اسکله جزیره هرمز به نام شهیده فاطمه نیک است که مقدمات آن فراهم شده است و باید مصوبه نهایی آن توسط معاونت عمرانی استانداری هرمزگان تایید شود.
    وی خاطرنشان‌کرد: اخیرا رهبر معظم انقلاب فرمایشاتی داشتند در ارتباط‌ با تبدیل کردن استفاده از دریا به فرهنگ عمومی و در این حوزه نیز در جهت سالم‌سازی این بستر باید کنش فرهنگی و سیاسی داشته باشیم و با توجه به اهمیت موضوع شورای فرهنگ عمومی کشور برای جمع‌آوری ایده‌ها فراخوان زده است و به زودی ما میهمان مسئولان استان‌های ساحلی کشور برای بررسی راهکارهای فرهنگی‌سازی دریا خواهیم بود.
    به گزارش تسنیم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به میزبانی هرمزگان ازجشنواره فرهنگی، هنری امام رضا (ع) و شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی گفت: امسال سه تماشاخانه سیار در استان راه‌اندازی خواهد شد و دامنه خدمات فرهنگی آن‌ها نیز تنها منوط به ایام برگزاری جشنواره نخواهد بود و سایر ایام نیز از آن‌‌ها استفاده خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.