حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نیروگاه بندرعباس حساس‌ترین و مهمترین نیروگاه جنوب‌شرق کشوراست
    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۲۰
    شناسه : 1488
    بازدید 1581
    9
    معاون وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه بندرعباس : معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با حضور در نیروگاه بندرعباس، از روند آمادگی واحدهای این نیروگاه بازدید کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز:  معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با حضور در نیروگاه بندرعباس، از روند آمادگی واحدهای این نیروگاه بازدید کرد. به گزارش خبرنگار دریا ، «محسن بختیار « با حضور در نیروگاه بندرعباس، از آمادگی کامل واحدهای این نیروگاه، ابراز خشنودی کرد و از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان و متخصصان این واحد نیروگاهی و اتصال به شبکه سراسری برق، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که در پیک تابستان امسال، با توجه روند رو به رشد تولید واحدها، از توان کامل ظرفیت این نیروگاه در پیک تابستان استفاده شود. معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، نیروگاه بندرعباس را حساس‌ترین و مهمترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور عنوان کرد و افزود: این نیروگاه ظرفیت آن را دارد که به مرز تولید ۱۱۰۰ مگاوات برسد، که با توجه به مذاکراتی که با شرکت گاز صورت گرفته و استفاده از گاز تخصیصی، این مشکل بزودی برطرف شده و این نیروگاه می تواند از تمام ظرفیت خود برای تولید استفاده کند.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۹۰ درصد تعمیرات اساسی و نیمه اساسی، توسط متخصصان داخلی و بومی این نیروگاه انجام می شود، و خروج های اضطراری به حداقل رسیده، این اطمینان حاصل شده، که سال ۱۴۰۱ را بدون خاموشی سپری کرده و شاهد تولید پایدار و مستمر برق در سطح کشور باشیم. بختیار خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور وزارت نیرو قرار دارد و همه شرکت‌های مادر ملزم به استفاده از این توانمندی در جهت بالا بردن ظرفیت تولید هستند، که نمونه بارز آن واحد ۳۲۰ مگاواتی شماره ۲ بخار این نیروگاه می‌باشد که به طورکامل و براساس تکنولوژی و توان داخل به بهره‌برداری رسیده و صرفه جویی ارزی را به دنبال داشته است. لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس دارای چهار واحد ۳۲۰ مگاواتی بخار و دو واحد گازی ۲۵ مگاواتی می‌باشد که خود را با تمام توان، برای پیک تابستان ۱۴۰۱ آماده می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.