حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نیروهای آمریکایی باید زودتر منطقه را ترک کنند
    ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۷
    شناسه : 7567
    بازدید 1361
    10
    رئیس جمهور در مراسم روز ارتش: دریانیوز// رئیس جمهور در مراسم روز ارتش با بیان اینکه ارتش به مردم عشق می ورزد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد، گفت: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است.
    ارسال توسط : منبع : جام جم آنلاین
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس جمهور در مراسم روز ارتش با بیان اینکه ارتش به مردم عشق می ورزد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد، گفت: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است.
    آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور در مراسم رژه روز ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شاخصه هایی همچون خدا باوری، خودباوری و مردم باوری دارد.
    وی افزود: خدا باوری اندیشه دفاع از مردم و وطن و حفظ ارزشهای الهی و ایستادگی و مقاومت را ایجاد می‌کند.
    ارتش ایران در دنیا افتخار دارد که ولایت مدار است و تحت زعامت جانشین امام عصر خدمت می‌کند و دستور و فرمان او را که فرمان الهی است بجان می خرد.رییسی ادامه داد: امروز ارتش دلاور و شجاع ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است و ارتش ما ارتشی مجهز، بروز و به هنگام است. رئیس جمهور گفت: ما شاهد بکارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای در ارتش هستیم که جلوه ما می توانیم است. ارتش از تهدیدها فرصت می‌سازد و از همه کاستی‌ها برای کشور فرصت می‌سازد.
    وی اظهار داشت: ارتش به مردم عشق می ورزد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد. ارتش امروز پشتوانه امنیت کشور است. هرجا حادثه ای در کشور پیش می آید ارتش در کنار ملت است.رئیسی ادامه داد: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است و مرزبانی از مرزهای کشور را به عهده دارد. ارتش در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می بینند.
    رئیس جمهور تصریح کرد: نیروهای مسلح ما برای منطقه امنیت ساز است و پیام مراسم روز ارتش پیام صلح و دوستی برای منطقه است. هر دستی که امروز بخواهد امنیت را برای منطقه حفظ کند، نیروهای مسلح ما دست آن را به گرمی می‌فشارد.وی ادامه داد: نیروهای فرامنطقه‌ای و آمریکایی باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا به نفع خودشان و به نفع منطقه است. حضور نیروهای بیگانه امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

    اما نیروهای مسلح ما در هرکجا از منطقه هستند امنیت ساز هستند.رئیسی افزود: نیروهای مسلح ما در مقابل تروریستها ایستادگی کرده و منطقه را امن کردند. اما بیگانگان فقط امنیت کشورهای منطقه را تهدید می‌کنند.رئیس جمهور تاکید کرد: قدرت نیروهای مسلح ما به نفع امنیت منطقه است و بر هیچکس پوشیده نیست که نیروهای مسلح ما چگونه از تمامیت ارضی و امنیت کشورهای منطقه حراست کردند. وی خاطرنشان کرد: دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.