حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • نقش روابط عمومی کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک است
    ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۹
    شناسه : 1574
    بازدید 1651
    8
    مدیرعامل فولاد هرمزگان : عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات ، روز جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات ، روز جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است . به گزارش خبرنگار دریا؛ ابتدای این دیدار معروفخانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت. معروخانی در ادامه ویژگی روابط خوب را توانایی ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دانست و گفت : نقش روابط عمومی در سازمان های استاندارد ، کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک است.

    وی روابط عمومی فولاد هرمزگان را جزو روابط عمومی های صنعتی استاندارد کشور و کارکنان این روابط عمومی را جهادگران عرصه بیان عنوان و خاطر نشان کرد: افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند و شما کارکنان روابط عمومی در این عرصه وظیفه سنگینی را در بیان واقعیات و روشنگری جامعه در خصوص کسب موفقیت ها و قدرت تولید داخل دارید. مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه به روز بودن روابط عمومی و هماهنگ بودن با پیشرفت های فناوری و ابزارهای رسانه ای را جزو استراتژی های مهم روابط عمومی برای حفظ جایگاه خود و کمک به ارتقای تعالی سازمان دانست و گفت همه واحدهای سازمان می بایست در این راه یاری رسان روابط عمومی باشند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.