حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نظارت و پیگیری مردم بر اجرای مصوبات سفرهای استانی
    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۷
    شناسه : 1146
    بازدید 1666
    14
    استاندار هرمزگان در بیانیه‌ای خواستار شد استاندار هرمزگان در بیانیه‌ای، خواستار کمک و همکاری مردم شریف استان هرمزگان در راستای نظارت و پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استاندار و مدیران استان به بخش‌های مختلف استان هرمزگان شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان در بیانیه‌ای، خواستار کمک و همکاری مردم شریف استان هرمزگان در راستای نظارت و پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استاندار و مدیران استان به بخش‌های مختلف استان هرمزگان شد. به گزارش خبرنگار دریا ، متن بیانیه مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان به شرح ذیل است؛ مردم شریف استان هرمزگان؛ در راستای حرکت به سمت استانی در شان شما مردم بزرگوار از ابتدای امسال به همراه معاونین و مدیران كل دستگاه‌های اجرایی، برنامه سفر به بخش های مختلف استان را در دستور کار قرار دادم و در دور جدید چهار سفر به بخش های مختلف داشتیم که در هر کدام از این سفرها، پروژه های معطل مانده و موارد مهم عمرانی و پروژه های رشد، مورد تصویب و پیگیری قرار گرفته است.

    از آنجایی که معتقدم اجرایی شدن هر یک از این برنامه های مهم نیازمند پیگیری و نظارت همگانی است، این مصوبات در جهت آگاهی مردم در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.استانداری هرمزگان در نظر دارد تا با ایجاد بستر نظارت مردم بر خود در جهت رشد و توسعه بخش های مختلف گام بردارد. قطعا افکار عمومی، رسانه ها و خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه بهترین دیدبان توسعه استان هرمزگان خواهند بود. تحقق توسعه متوازن و اجتماعی بر خلاف توسعه آمرانه، منوط به دخيل نمودن طبقات مختلف اجتماعی در طرح ریزی، اجرا و پایش عملکرد برنامه ها و مصوبه های عمرانی، صنعتی، اجتماعی و اقتصادی است.

    از افکار عمومی درخواست دارم تا با پیگیری مستمر از اینجانب، ادارات کل متولی و مجری این برنامه ها، در مسیر تحقق هر چه بهتر و سریع تر این اهداف ما را یاری نمایند.آگاهی مردم از طرح هایی که صاحبان و منتفع شدگان اصلی آن هستند می تواند به تعمیق هر چه بیشتر گفتگو پیرامون آینده استان هرمزگان کمک نماید و امیدوارم که به همت تمام شهروندان عزیز شاهد روزهای بهاری برای دروازه پیشرفت ایران عزیز باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.