حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نبود پزشک و آمبولانس ، جان می گیرد
    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۶
    شناسه : 3448
    بازدید 1357
    12
    تذکر نماینده بندرعباس به وزیر بهداشت ؛ نماینده بندرعباس در تذکراتی به وزیر بهداشت گفت: جناب آقای وزیر خیلی بد است برای استان هرمزگان با این امکانات بهداشت و درمان نتوانند پزشک متخصص در این مناطق داشته باشند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده بندرعباس در تذکراتی به وزیر بهداشت گفت: جناب آقای وزیر خیلی بد است برای استان هرمزگان با این امکانات بهداشت و درمان نتوانند پزشک متخصص در این مناطق داشته باشند. منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به بیان تذکراتی خطاب به وزیر بهداشت و درمان پرداخت.وی گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه به هیچ وجه مناسب نیست. شهرستان‌های بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و ابوموسی وضعیت خوبی در حوزه نیروی انسانی متخصص، تجهیزات و حتی اعتبارات جاری ندارند.آرامی با بیان این که مدیریت استان تمام توان خود را در این زمینه به کار گرفته است اما بیش از آن توان حل و فصل مشکلات استان را ندارد.

    جناب آقای وزیر؛ در مراکز بخش‌های ما درمانگاه‌ها ۵ تا ۶ ساعت در شبانه روز کار می‌کنند. در شهر فارغان که ۱۰۰ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد در شب عاشورا تصادفی رخ داد که به دلیل نبودن پزشک و آمبولانس، جوان ۱۷ ساله ای جان خودش را از دست داد.به گزارش فارس ، نماینده بندرعباس همچنین خطاب به وزیر بهداشت تأکید کرد: جناب آقای وزیر خیلی بد است برای استان هرمزگان با این امکانات بهداشت و درمان نتوانند پزشک متخصص در این مناطق داشته باشند. مراکز بخش‌های ما درمانگاه شبانه روزی ندارند و چرا باید ۱۵ هزار نفر در شبانه روز فقط ۵ ساعت پزشک داشته باشند و این با کدام استاندارد بهداشت و درمان همخوانی دارد. حتی در شهرهای شمیل، قلعه قاضی، تخت، طبل، فین و شهاب هیچ کدام درمانگاه شبانه روزی ندارند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.