حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ناوگان دریایی نیروهای مسلح متناسب با تهدیدات بروزرسانی می‌شود
    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۱۹
    شناسه : 2192
    بازدید 1577
    4
    وزیر دفاع : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیروهای مسلح و تهدیدات منطقه‌ای، ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیروهای مسلح و تهدیدات منطقه‌ای، ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد. امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدیدهای استانی برنامه‌ریزی شده که از چهارشنبه ۲۵خرداد آغاز شد از پروژه‌های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد. وی در بازدید از مراحل ساخت ناوشکن، شناورهای سطحی و زیر سطحی گفت: توسعه قدرت در همه ابعاد دفاعی اعم از زمینی، هوایی و بویژه دریایی از اولویت‌های برنامه‌های دفاعی کشور است.

    وزیر دفاع با بیان اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران به ویژه در آب‌های خلیج فارس از اهمیت راهبردی برای ما برخوردار است، تصریح کرد: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیروهای مسلح و تهدیدات منطقه‌ای در همه آب‌های سرزمینی ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.آشتیانی افزود: پیام ما به منطقه و جهان، پیام صلح و آرامش بوده و از طرفی معتقدیم صلح و ثبات منطقه با حضور و مشارکت همه کشورهای منطقه قابل حصول است و جمهوری اسلامی ایران حضور بیگانگان و نیروهای فرامنطقه‌ای را علت ناامنی در این منطقه می‌داند.به گزارش فارس ، وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملت ایران و دفع تهدیدات تردید به خود را نداده و نخواهد داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.